Υβριδικά, ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα φαίνεται ότι επέλεξαν οι Έλληνες καταναλωτές τον Νοέμβριο τα οποία και σημείωσαν τα υψηλότερα ποσοστά ανόδου ενώ αντίθετα πτωτικά κινήθηκαν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και diesel σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ).
Ειδικότερα οι πωλήσεις υβριδικών αυτοκινήτων φαίνεται ότι βρέθηκαν πολύ ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών και των εταιρειών καθώς βρέθηκαν στην δεύτερη θέση καταλαμβάνοντας το 25,8% του συνόλου της αγοράς πίσω από τα βενζινοκίνητα οχήματα (40,9%) ενώ στην τρίτη ακολουθούν τα diesel ΙΧ (16,6%).
Μάλιστα οι πωλήσεις των ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών μοντέλων σημείωσαν το υψηλότερο ποσοστό ανόδου 7,2% το Νοέμβριο σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020 καταλαμβάνοντας το 11,7% του συνόλου των πωλήσεων έναντι 4,4% που είχαν πέρυσι.
Σε επίπεδο 11μηνου οι πωλήσεις υβριδικών αυτοκινήτων σημείωσαν το υψηλότερο ποσοστό ανόδου 8,6% καταλαμβάνοντας το 22,9% έναντι 14,3% που είχαν το αντίστοιχο διάστημα του 2020.
Πάντως την πρώτη θέση στο 11μηνο κατέχουν τα βενζινοκίνητα μοντέλα με ποσοστό 49% από 54,6% που κατείχαν το 2020 σημειώνοντας πτώση 4,9%.
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto