Πτώση σημείωσαν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων τον μήνα που πέρασε, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021.
Η μέτρηση αφορά τις 27 χώρες της Ευρώπης και πραγματοποιήθηκε από τον Σύνδεσμο Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου.
Συνολικά ταξινομήθηκαν 821.000 καινούργια αυτοκίνητα τον Απρίλιο στις αγορές της Ευρώπης, αριθμός που μεταφράζεται σε μείωση της τάξης του 20% σε σχέση με τον Απρίλιο του 2021.
Το αυτοκίνητο πάντως που ξεχώρισε για ακόμη μία φορά είναι το Peugeot 208, καθώς κατέλαβε την πρώτη θέση με 15.615 πωλήσεις (ελαφρώς μειωμένες σε σχέση με το ίδιο διάστημα το 2021).
Στη δεύτερη θέση, το VW Τ-Roc που δείχνει ότι έχει έναν ολοκληρωμένο χαρακτήρα που αρέσει στους Ευρωπαίους (13.988 αυτοκίνητα), με την τρίτη θέση του άτυπου βάθρου να καταλαμβάνει το Dacia Sandero των 12.913 πωλήσεων.
Διάκριση για όλα τα μοντέλα που συμπληρώνουν τη δεκάδα των πωλήσεων και αυτά δεν είναι άλλα από τα Fiat 500 (12.835), Ford Puma (12.601), Toyota Yaris, Opel Corsa, Toyota Corolla, Kia Sportage και Fiat Panda.
Το γαλλικό σουπερμίνι μάλιστα διακρίθηκε και στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών, με το e-208 να καταγράφει 3.730 πωλήσεις, όντας πίσω μονάχα από το Tesla Model 3.
Η γενικότερη πτώση πάντως στις ταξινομήσεις έχει εξήγηση και αυτή έχει να κάνει με τις ελλείψεις σε τσιπ και πρώτες ύλες, καθώς και στην αυξημένη τιμή αγοράς -και- των αυτοκινήτων, όπως και σε πολλά άλλα αγαθά.
Διαβάστε ακόμη:
Τράπεζες: Στα €14,1 δισ. το «κόκκινο» στοκ των «4» – Μείωση 74% μέσα σε έναν χρόνο
Σε ασφυξία οι πάροχοι ενέργειας – Ληξιπρόθεσμα το 50% των τιμολογίων, 4πλάσιοι οι διακανονισμοί