Τα ανώτατα στελέχη της Toyota Motor Company έχουν ήδη λάβει στα χέρια τους τις εισηγήσεις υφισταμένων τους για αύξηση στις τιμές πώλησης των καινούργιων μοντέλων της εταιρείας, τόσο στην Ευρώπη όσο και στην ευρύτερη αγορά της Βόρειας Αμερικής.
Το θέμα δεν είναι εάν αυτές θα ισχύσουν.
Το ζήτημα είναι κατά πόσο θα αυξηθούν και ποιο ποσοστό του κόστους θα θελήσει να απορροφήσει η εταιρεία ώστε να επιβαρυνθούν όσο το δυνατόν λιγότερο οι πελάτες της.
Τα κέρδη της εταιρείας είναι μειωμένα, βάσει όσων ανακοινώνει, ενώ τα κόστη της αυξάνονται.
Συγκεκριμένα, για το τρίμηνο Ιούλιος-Σεπτέμβριος (τρέχοντος έτους) χρειάστηκε να απορροφήσει μια αύξηση του κόστους μεγαλύτερη των δύο δισεκατομμυρίων δολαρίων (δηλαδή περισσότερων των δύο δις ευρώ, τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία), σε παγκόσμιο επίπεδο.
Βεβαίως, η Toyota -όπως και η πλειονότητα των αυτοκινητοβιομηχανιών- έχει αυξήσει σχετικά τις τιμές πώλησης των καινούργιων μοντέλων της για να αντιμετωπίσει την αύξηση στις τιμές πρώτων υλών όπως και για την αντίστοιχη του πληθωρισμού, από την αρχή της χρονιάς. Ωστόσο, όλα δείχνουν ότι οι υποψήφιοι αγοραστές των μοντέλων θα κληθούν να πληρώσουν αυξημένο ποσό για να τα αποκτήσουν.
Το πρόβλημα για τα στελέχη της εταιρείας, σύμφωνε με το newsauto, είναι πόση θα είναι αυτή η αύξηση ώστε να μην τους δυσαρεστήσουν και να μη χαθεί η σχέση εμπιστοσύνης που υπάρχει μεταξύ αυτών και της εταιρείας. Ο κ. Jun Nagata, Διευθυντής Επικοινωνίας της Toyota, δήλωσε σχετικά: «Πραγματικά, σπάμε το κεφάλι μας προσπαθώντας να βρούμε τη σωστή τιμολογιακή πολιτική. Έχουμε ξεκινήσει να αυξάνουμε τις τιμές στα αυτοκίνητά μας όσο μπορούμε.
»Κάθε χρόνο, μεταβάλαμε τις τιμές μία ή φορές. Με το να αυξάνουμε τη συχνότητα που γίνεται αυτό θα θέλαμε να αντικατοπτρίσουμε σε αυτές τα αυξημένα κόστη μας. Όμως, θα επιδιώξουμε να κρατήσουμε τη γενική εικόνα κάθε μοντέλου και τη σχετική αναλογία τιμής μεταξύ αυτών», κατέληξε ο κ. Nagata.
Διαβάστε ακόμη:
Η… αποκαθήλωση της μεζονέτας – Ποια σπίτια και γιατί πωλούνται ακριβότερα (γραφήματα)