Τα σχέδια της για σημαντική περικοπή του παραγωγικού κόστους κατά 30% στον κλάδο των ηλεκτρικών οχημάτων ανακοίνωσε η Nissan, στο πλαίσιο του νέου επιχειρηματικού της σχεδίου.
Παράλληλα, η ιαπωνική εταιρεία θα στραφεί σε νέες συνεργασίες και βελτίωση των παραγωγικών της μεθόδων προκειμένου να αντιμετωπίσει τον κίνδυνο του αυξανόμενου ανταγωνισμού από τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Η Nissan ήδη βρίσκεται σε συμμαχία με τη γαλλική Renault, ενώ την περασμένη εβδομάδα ανακοίνωσε και τη συνεργασία της με την επίσης ιαπωνική Honda. Ωστόσο, έχει θορυβηθεί από την κάμψη των πωλήσεων στην Κίνα και την πίεση που δέχεται ευρύτερα από τις αυτοκινητοβιομηχανίες της χώρας.
Επίσης, έχει δρομολογήσει σημαντικές επενδύσεις, που θα αργήσουν να αποδώσουν καρπούς, για να δημιουργήσει έναν κερδοφόρο κλάδο ηλεκτρικών οχημάτων σε προσιτές τιμές.
Πραγματικά, μετά από μήνες μελέτης η Nissan παρουσίασε τη Δευτέρα ένα νέο επιχειρηματικό σχέδιο που επικεντρώνεται στο πως ένας όμιλος με το μέγεθος της – με ετήσιες πωλήσεις κάτω των 4 εκατ. οχημάτων – θα χρηματοδοτήσει την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών ξεπερνώντας παράλληλα την οικονομική επιβάρυνση από τη μετάβαση στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.
Βασικός στόχος του νέου σχεδίου είναι η ώθηση των ετήσιων πωλήσεων κατά 1 εκατ. οχήματα μέχρι τα τέλη του 2026.
Βάσει του σχεδίου αυτού η εταιρεία θα παρουσιάσει 30 νέα μοντέλα μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, από τα οποία περίπου τα μισά θα αφορούν ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα.
Διαβάστε ακόμη
Κρήτη: «Κρατάνε» οι τουριστικές κρατήσεις στα περσινά επίπεδα – Ελπίδες για μικρή αύξηση των αφίξεων
Έλληνες εφοπλιστές: Παγκόσμιοι κυρίαρχοι σε τάνκερ και LNG
Λίσα Σάλετ (Morgan Stanley): H τάση της αποδολαριοποίησης απειλεί τις αμερικανικές μετοχές
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ