Τα τελευταία χρόνια τα οχήματα ελευθέρου χρόνου κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος και το μερίδιο στο σύνολο της αγοράς έχει ξεπεράσει το 50%. Τα μισά δηλαδή οχήματα που πωλούνται αφορούν τα γνωστά σε όλους μας SUV και αυτό γίνεται διότι είναι πιο επιβλητικά, ο οδηγός αισθάνεται καλύτερα όταν οδηγεί από… ψηλά και είναι της μόδας.
Ωστόσο τη φετινή χρονιά παρατηρούμε πως η ζήτηση για SUV στην Ελλάδα μειώνεται, γεγονός που αποτυπώνεται και στα νούμερα των ταξινομήσεων.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων) τον μήνα Απρίλιο, τα SUV κατείχαν μερίδιο 51,8% επί του συνόλου της αγοράς όταν την αντίστοιχη περυσινή περίοδο ήταν στο 55,9%.
Μεγαλύτερη ζήτηση για τα μικρά SUV
Η πιο δημοφιλής κατηγορία ήταν η B-SUV με μερίδιο 23,4% και ακολούθησε η C-SUV με 20,3%. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι τα οχήματα της κατηγορίας B-SUV είχαν τον Απρίλιο τη μεγαλύτερη ζήτηση από τον αντίστοιχο μήνα του 2022 όπου η πιο δημοφιλής κατηγορία ήταν η C-SUV.
Αυτό από μόνο του δείχνει και την οικονομική ευχέρεια που έχουν οι Έλληνες αγοραστές που… πέφτουν κατηγορία καθώς τα οχήματα ακριβαίνουν συνεχώς σε αντίθεση με τους μισθούς.
Διαβάστε περισσότερα στο Newsauto.gr