Σε σχέση με τα συμβατικά αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ένα ηλεκτρικό έχει σημαντικά λιγότερα εξαρτήματα για σέρβις και επισκευή.

Ξεχάστε τις αντλίες και τα φίλτρα καυσίμου, τα μπουζί, τα λάδια του κινητήρα, τις φλάντζες και ό,τι άλλο έχετε στο νου σας!

Πρακτικά, τα σέρβις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι πολύ απλά και το πρώτο χρόνο αφορούν στην αλλαγή φίλτρου καμπίνας.

Το ίδιο ισχύει και για τα επόμενα σέρβις, ενώ στα 2 ή 3 χρόνια αλλάζουν και τα υγρά φρένων.

Τα κόστη για τα ανταλλακτικά είναι γενικά στα ίδια επίπεδα, ενώ οι διαφοροποιήσεις έχουν να κάνουν κυρίως με την τιμή της εργατοώρας ανά εταιρία.

Εννοείται πως σε κάθε σέρβις γίνονται οι τυπικοί έλεγχοι για την κατάσταση του αυτοκινήτου, τα όποια updates υπάρχουν κ.ά.

Σε γενικές γραμμές να πούμε πως οι κατασκευαστές παρέχουν 8-10 χρόνια εγγύηση για την μπαταρία και συγκεκριμένα για την πρώτη απόδοσης τουλάχιστον στο 70%.

Λογικό, αν υποθέσουμε πως μία μπαταρία αυτοκινήτου έχει πτώση 1-3% κάθε χρόνο (ανάλογα με τον κύκλο και την διαδικασία φόρτισης).

Ας δούμε ενδεικτικά τα κόστη των σέρβις* (οι τιμές αφορούν καταλόγους περσινού Νοεμβρίου) από τα περισσότερα από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά.

Διαβάστε αναλυτικά εδώ για αυτά τα μοντέλα