Aναβάλλει προς το παρόν την κατασκευή αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η Lamborghini SpA, τη στιγμή που ο γενικότερος σκεπτικισμός γύρω από την τεχνολογία αυξάνεται. Ενώ η επίτευξη παρόμοιων επιδόσεων δεν αποτελεί πρόβλημα στην παραγωγή ενός ηλεκτρικού supercar, ορισμένες πτυχές, όπως ο ήχος του κινητήρα V10 της Huracan, δεν μπορούν να αναπαραχθούν, δήλωσε ο επικεφαλής της Lamborghini, Στέφαν Βίνκελμαν.
Η Lamborghini παραμένει επίσης ανοιχτή στη χρήση των συνθετικών καυσίμων τύπου e-fuel, εάν η νομοθεσία γίνει πιο ευνοϊκή.
Τα πλήρως ηλεκτρικά supercars «δεν είναι κάτι που πουλάει μέχρι στιγμής», ανέφερε ο Βίνκελμαν. «Είναι πολύ νωρίς και πρέπει να δούμε στην πορεία αν και πότε θα συμβεί αυτό».
Η Lamborghini γνώρισε μεγάλη επιτυχία στην πώληση plug-in υβριδικών αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένου του σπορ αυτοκινήτου Revuelto, αλλά το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο, το δίθυρο crossover Lanzador δεν θα είναι διαθέσιμο μέχρι το 2028.
Παρόλα αυτά, η αυτοκινητοβιομηχανία αναθεωρεί την αλυσίδα εφοδιασμού και την παραγωγή της, ώστε μέχρι το 2030 να παράγει Lamborghini με 40% λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε σχέση με σήμερα, δήλωσε ο Βίνκελμαν.
Ο κύριος ανταγωνιστής της Lamborghini, η Ferrari NV, έχει προχωρήσει περισσότερο στην ηλεκτροκίνηση και τον επόμενο μήνα σχεδιάζει να ανοίξει ένα εργοστάσιο που θα κατασκευάζει υβριδικά και ηλεκτρικά supercars στην Ιταλία. Το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο αναμένεται να κατασκευαστεί το επόμενο έτος.
Η BYD Co. πρόλαβε και τις δύο, αφού παρουσίασε ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο αξίας 232.452 δολαρίων τον Φεβρουάριο. Το Yangwang U9 θα πωλείται αρχικά μόνο στην Κίνα, όπου η έκθεση της Lamborghini είναι «περιορισμένη», επισήμανε ο Βίνκελμαν.
Διαβάστε ακόμη
Ηilton: Από τον Ιούνιο (και) στη Μύκονο και από το 2025 στην Αθήνα με το νέο Conrad Athens (pics)
Στη Βόρεια Ελλάδα ο Μητσοτάκης για να φρενάρει διαρροές – Με θέματα καθημερινότητας στη Θεσσαλονίκη
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ