search icon

Αυτοκίνητο

Kινητήρες αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης: Πληθαίνουν οι φωνές για να μην καταργηθούν

Όλο και πληθαίνουν οι φωνές που υποστηρίζουν ότι οι κινητήρες με ορυκτά καύσιμα πρέπει να πάρουν παράταση ζωής και πέρα από το 2035

Καθώς η ηλεκτροκίνηση να κάνει μία βιαστική -και μάλλον βεβιασμένη- είσοδο στις παγκόσμιες αγορές, δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν ανοιχτά πλέον ότι δεν πρέπει να αποτελέσει μονόδρομο. Και πως θα πρέπει να επανεξεταστεί το χρονοδιάγραμμα για την κατάργηση των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Ο οικονομικός διευθυντής της Porsche, Lutz Meschke, ανέφερε ότι το φιλόδοξο σχέδιο της Ευρώπης να καταργήσει σταδιακά την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035 μπορεί να αντιμετωπίσει μια καθυστέρηση. Ο Meschke αναφέρθηκε στις συνεχιζόμενες συζητήσεις γύρω από το τέλος του κινητήρα εσωτερικής καύσης και άφησε να εννοηθεί ότι μια καθυστέρηση θα μπορούσε να είναι στον ορίζοντα.

Ο στόχος της Ευρωπαϊκής Ένωσης να καταργήσει τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης έως το 2035 έχει αντιμετωπίσει δυσκολίες, συμπεριλαμβανομένης της πρόσφατης επιβράδυνσης των παραγγελιών ηλεκτρικών οχημάτων.

Έχουν εκφραστεί ανησυχίες σχετικά με το κατά πόσον η Ευρώπη βρίσκεται σε καλό δρόμο για την επίτευξη αυτού του φιλόδοξου στόχου, δεδομένων των δισταγμών των καταναλωτών που προκαλούνται από παράγοντες όπως η ανεπαρκής υποδομή φόρτισης, οι υψηλές τιμές των ηλεκτρικών και ο περιορισμός των κρατικών επιδοτήσεων για την αγορά τους.

Το Ηνωμένο Βασίλειο έχει ήδη παρατείνει την προγραμματισμένη απαγόρευση των νέων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων μοντέλων μέχρι το 2035.

Ο Meschke υπογράμμισε την απροθυμία των Ευρωπαίων καταναλωτών να αγκαλιάσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τόνισε ότι οι επιδοτήσεις ίσως χρειαστεί να επανεξεταστούν, ιδίως εάν η υιοθέτηση των EV παραμένει αργή.

Κατά την προετοιμασία της απόφασης της ΕΕ για τη σταδιακή κατάργηση των οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, η Γερμανία, όπου η Porsche έχει την έδρα της, είχε επιμείνει να συμπεριλάβει προστασία για τα οχήματα που κινούνται με συνθετικά καύσιμα.

Η Porsche, σύμφωνα με το newsauto, υποστηρίζοντας αυτή την τεχνολογία, εντάχθηκε σε μια ομάδα το 2022 που επένδυσε 260 εκατομμύρια δολάρια σε μια νεοσύστατη επιχείρηση που κατασκευάζει εργοστάσιο παραγωγής συνθετικών καυσίμων στη Χιλή.

Διαβάστε ακόμη

DZ Bank: Γιατί τα ελληνικά ομόλογα ξεχωρίζουν – «Κυνηγούν» σε αποδόσεις τα ισπανικά ομόλογα (γραφήματα)

Ιερό άσυλο: Καλόγριες μετατρέπουν μοναστήρι σε… Airbnb – Από πού ξεκινούν οι τιμές (pics)

Χατζηδάκης: Ορόσημο για την οικονομία και το ελληνικό χρηματιστήριο το IPO του Ελ. Βενιζέλος

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version