Σύμφωνα με τη συμβουλευτική εταιρεία Alixpartners, μόνο 19 από τις 137 σημερινές μάρκες ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα θα είναι κερδοφόρες μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Ο συνεχιζόμενος πόλεμος τιμών, ο οποίος συμπιέζει τα περιθώρια κέρδους εδώ και σχεδόν δύο χρόνια, είναι πιθανό να συνεχιστεί, καθώς μεγάλοι παίκτες όπως η BYD και η Tesla προσπαθούν να ενισχύσουν την κυρίαρχη θέση τους.

Ο Stephen Dyer, διευθύνων σύμβουλος της Alixpartners στη Σαγκάη, σημείωσε ότι μεγάλοι παίκτες όπως η BYD, με τα σημαντικά μικτά περιθώρια κέρδους τους, μπορούν να αντέξουν περαιτέρω πόλεμο τιμών.

Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, η μέση τιμή πώλησης των αυτοκινήτων στην Κίνα μειώθηκε κατά 13,4%, ωστόσο τα μέσα περιθώρια κέρδους των αυτοκινητοβιομηχανιών αυξήθηκαν στο 7,8% το 2023 από 6,3% το προηγούμενο έτος.

Η βελτίωση αυτή αποδίδεται σε μέτρα μείωσης του κόστους, συμπεριλαμβανομένης της συμπίεσης των προμηθευτών και της ταχείας εισαγωγής νέων μοντέλων.

Μέχρι το 2030, οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες προβλέπεται να κατέχουν το 33% της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτων και το 45% των πωλήσεων οχημάτων νέας ενέργειας, τα οποία περιλαμβάνουν ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα με μπαταρία.

Ωστόσο, σύμφωνα με το newsauto, η Alixpartners υποβάθμισε την πρόβλεψή της για το μερίδιο της Κίνας στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων από 15% σε 12% λόγω της επιβολής πρόσθετων προσωρινών δασμών από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Διαβάστε ακόμη

Φορολογικές δηλώσεις: Μέχρι πότε δόθηκε η παράταση για την υποβολή τους

Unilever Hellas: Το Σεπτέμβριο οι διαπραγματεύσεις με το Σωματείο για τις απολύσεις

Ανατροπή του πολιτικού τοπίου στις ΗΠΑ «βλέπει» η UBS μετά την έλευση της Κάμαλα Χάρις

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ