Σύμφωνα με τη συμβουλευτική εταιρεία Alixpartners, μόνο 19 από τις 137 σημερινές μάρκες ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα θα είναι κερδοφόρες μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Ο συνεχιζόμενος πόλεμος τιμών, ο οποίος συμπιέζει τα περιθώρια κέρδους εδώ και σχεδόν δύο χρόνια, είναι πιθανό να συνεχιστεί, καθώς μεγάλοι παίκτες όπως η BYD και η Tesla προσπαθούν να ενισχύσουν την κυρίαρχη θέση τους.
Ο Stephen Dyer, διευθύνων σύμβουλος της Alixpartners στη Σαγκάη, σημείωσε ότι μεγάλοι παίκτες όπως η BYD, με τα σημαντικά μικτά περιθώρια κέρδους τους, μπορούν να αντέξουν περαιτέρω πόλεμο τιμών.
According to a report by consultancy Alixpartners, only 19 out of 137 electric vehicle (#EV) brands in China are expected to be profitable by the end of this decade. pic.twitter.com/zz50sFehDi
— Prof. Ahmed Banafa (@BanafaAhmed) July 12, 2024
Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, η μέση τιμή πώλησης των αυτοκινήτων στην Κίνα μειώθηκε κατά 13,4%, ωστόσο τα μέσα περιθώρια κέρδους των αυτοκινητοβιομηχανιών αυξήθηκαν στο 7,8% το 2023 από 6,3% το προηγούμενο έτος.
Η βελτίωση αυτή αποδίδεται σε μέτρα μείωσης του κόστους, συμπεριλαμβανομένης της συμπίεσης των προμηθευτών και της ταχείας εισαγωγής νέων μοντέλων.
Μέχρι το 2030, οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες προβλέπεται να κατέχουν το 33% της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτων και το 45% των πωλήσεων οχημάτων νέας ενέργειας, τα οποία περιλαμβάνουν ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα με μπαταρία.
Ωστόσο, σύμφωνα με το newsauto, η Alixpartners υποβάθμισε την πρόβλεψή της για το μερίδιο της Κίνας στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων από 15% σε 12% λόγω της επιβολής πρόσθετων προσωρινών δασμών από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Διαβάστε ακόμη
Φορολογικές δηλώσεις: Μέχρι πότε δόθηκε η παράταση για την υποβολή τους
Unilever Hellas: Το Σεπτέμβριο οι διαπραγματεύσεις με το Σωματείο για τις απολύσεις
Ανατροπή του πολιτικού τοπίου στις ΗΠΑ «βλέπει» η UBS μετά την έλευση της Κάμαλα Χάρις
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ