search icon

Αυτοκίνητο

Κατά πόσο θα φέρει το μαγνήσιο την επόμενη κρίση στην αυτοκινητοβιομηχανία

Σε αναμμένα κάρβουνα κάθεται η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς -μετά κρίση με τους ημιαγωγούς- καλείται να αντιμετωπίσει και την έλλειψη μαγνησίου, το οποίο είναι απαραίτητο για την παραγωγή αυτοκινήτων

Μαύρα σύννεφα αιωρούνται πάνω από την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, προστιθέμενα δίπλα σε αυτά που έχουν σκιάσει τον κλάδο εξαιτίας της έλλειψης ημιαγωγών.

Πλέον, παρατηρείται και έλλειψη μαγνησίου, το οποίο αποτελεί βασικό συστατικό για την κατασκευή κραμάτων αλουμινίων που χρησιμοποιούνται ευρέως σε κιβώτια ταχυτήτων, κολώνες τιμονιών, πλαίσια καθισμάτων και καλύμματα δεξαμενών καυσίμου.

Η έλλειψη του συγκεκριμένου μετάλλου ανέκυψε μετά τη μείωση της παραγωγής στην Κίνα, στο πλαίσιο μιας προσπάθειας να εξοικονομήσει ενέργεια και να διαχειριστεί την αύξηση των ενεργειακών τιμών.

Και δεδομένου ότι περίπου το 87% των παγκοσμίων επιπέδων προσφοράς και το 95% της ευρωπαϊκής κατανάλωσης μαγνησίου προέρχεται από την Κίνα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν βρεθεί μπροστά σε ένα πρωτοφανές αδιέξοδο, απειλούμενες με μείωση της παραγωγικής τους ικανότητας.

«Δεν υπάρχουν υποκατάστατα για το μαγνήσιο στην κατασκευή φύλλων και κολώνων (μπιγιέτες) αλουμινίου», αναφέρει o Amos Fletcher, αναλυτής της Barclays.

«Το 35% της ζήτησης για φύλλα αλουμινίου αφορά την παραγωγή εξαρτημάτων για αυτοκίνητα. Επομένως, αν σταματήσει η προμήθεια μαγνησίου, ολόκληρη η αυτοκινητοβιομηχανία θα αναγκαστεί να σταματήσει», προσθέτει.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto

Exit mobile version