Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου αποτελούν εκ των σημαντικότερων εξαρτημάτων ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, καθώς είναι αυτές που αποθηκεύουν την ενέργεια, με την οποία τροφοδοτείται ένας ηλεκτροκινητήρας.
Σε περίπτωση, ωστόσο, ατυχήματος μπορεί να προκληθεί ανάφλεξη μπαταρίας, η οποία τροφοδοτεί πιο θερμές φωτιές, εκλύοντας τοξικές αναθυμιάσεις που απαιτούν διαφορετικούς τύπους προσέγγισης για την κατάσβεση των πυρκαγιών.
Προσώρας, πέρα από την κοινώς αποδεκτή απαίτηση για χρήση πολύ μεγαλύτερων ποσοτήτων νερού, δεν έχει υιοθετεί μια προσυμφωνημένη μέθοδος για την κατάσβεση της φωτιάς.
Παρ’ όλα αυτά, η κορυφαία αυστριακή εταιρεία κατασκευής πυροσβεστικών οχημάτων και εξοπλισμού πυρόσβεσης Rosenbauer καταθέτει τη δική της πρόταση για την εξουδετέρωση της φωτιάς, χωρίς να χρειάζεται οι άνδρες της Πυροσβεστικής να πλησιάσουν το όχημα σε απόσταση μικρότερη των 8 μέτρων.
Πρόκειται για έναν μηχανισμό που τοποθετείται κάτω από το πάτωμα του οχήματος εκτοξεύοντας μεγάλες ποσότητες νερού που διαπερνούν την μπαταρία, ψύχοντάς την.
Όπως, μάλιστα, αναφέρει η Rosenbaur, το εν λόγω σύστημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμα και αν το όχημα έχει τουμπάρει.
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto