search icon

Αυτοκίνητο

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Τι ζητούν οι αγοραστές – και δεν το βρίσκουν

Η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα αυξάνεται στις μεγάλες αγορές του κόσμου, με πάνω από το 70% των καταναλωτών να εκφράζουν ενδιαφέρον για την αγορά ενός τέτοιου οχήματος στο εγγύς ή μακροπρόθεσμο μέλλον. Ωστόσο, για να μετατραπεί αυτό το ενδιαφέρον σε πραγματικές πωλήσεις, οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν την πρόκληση της παροχής καλών και προσιτών ηλεκτρικών οχημάτων. Μια […]

Η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα αυξάνεται στις μεγάλες αγορές του κόσμου, με πάνω από το 70% των καταναλωτών να εκφράζουν ενδιαφέρον για την αγορά ενός τέτοιου οχήματος στο εγγύς ή μακροπρόθεσμο μέλλον.

Ωστόσο, για να μετατραπεί αυτό το ενδιαφέρον σε πραγματικές πωλήσεις, οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν την πρόκληση της παροχής καλών και προσιτών ηλεκτρικών οχημάτων.

Μια πρόσφατη μελέτη αποκαλύπτει ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες στις ΗΠΑ υφίστανται κατά μέσο όρο απώλειες περίπου 6.000 δολαρίων για κάθε EV που πωλείται με τιμή στα 50.000 δολάρια, ακόμα και μετά τις φορολογικές απαλλαγές.

Ενώ οι εξελίξεις στην τεχνολογία και οι οικονομίες κλίμακας μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση αυτών των απωλειών, η επίτευξη κερδοφορίας θα απαιτήσει περαιτέρω κρατική στήριξη και επιθετικές πρωτοβουλίες από την πλευρά των εταιρειών.

Καθώς οι προσδοκίες των καταναλωτών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συνεχίζουν να εξελίσσονται, το επόμενο κύμα αγοραστών θα απαιτεί οχήματα ταχύτερης φόρτισης με μεγαλύτερη αυτονομία σε πιο προσιτές τιμές.

Σύμφωνα με την έρευνα της BCG, οι καταναλωτές αυτοί αναζητούν ηλεκτρικά οχήματα ικανά να φορτίζουν σε 20 λεπτά, να προσφέρουν αυτονομία πάνω από 600 χιλιομέτρων και να έχουν τιμή κάτω από τις 40.000 ευρώ.

Η επόμενη γενιά των ηλεκτρικών υπόσχεται να καλύψει πολλές από αυτές τις απαιτήσεις μέσω της εξέλιξης της τεχνολογίας των μπαταριών και των βελτιώσεων του λογισμικού.

‘Ενώ η επίτευξη αυτονομίας πάνω από 600 χιλιόμετρα είναι εφικτή, η φόρτιση εντός 20 λεπτών παραμένει πρόκληση. Παρ’ όλα αυτά, η παραγωγή κερδοφόρων EV σε χαμηλές τιμές αποτελεί σημαντική πρόκληση.

Παρόλο που οι εξελίξεις στην τεχνολογία παραγωγής μπορεί να καταστήσουν τα ηλεκτρικά φθηνότερα στην κατασκευή από τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης μέχρι το 2027, ελλοχεύουν πιθανές αυξήσεις στο κόστος επισκευής λόγω των νέων μεθόδων κατασκευής (όπως το giga casting).

Οι προτιμήσεις των καταναλωτών δεν είναι στατικές, καθώς πολλοί είναι πρόθυμοι να συμβιβαστούν στην αυτονομία για μια πιο προσιτή τιμή.

Ενώ η τρέχουσα ικανοποίηση από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ανέρχεται περίπου στο 12%, οι αναλυτές εκτιμούν ότι το ποσοστό αυτό θα μπορούσε να ανέλθει στο 20-30% με την εισαγωγή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων επόμενης γενιάς.

Επιπλέον, τα υβριδικά οχήματα αναμένεται να κατακτήσουν σημαντικό μέρος της αγοράς από το 2026 και μετά, προσελκύοντας αγοραστές που δεν έχουν πειστεί από τις πλήρως ηλεκτρικές επιλογές.

Η επόμενη γενιά των αγοραστών ηλεκτρικών αντικατοπτρίζει τις σημερινές δημογραφικές τάσεις, που περιλαμβάνουν κυρίως εύπορους, τεχνολογικά ενημερωμένους millennials.

Ωστόσο, οι αυξημένες προσδοκίες τους για τις επιδόσεις του οχήματος και η μειωμένη έμφαση στα ειδικά χαρακτηριστικά των ηλεκτρικών επιβάλλουν μεγαλύτερη εστίαση στην τιμή τους και τον έλεγχο του κόστους από τις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Με άλλα λόγια, σύμφωνα με το Newsauto, αν τα ηλεκτρικά δεν ρίξουν ακόμα περισσότερο τις τιμές τους και δεν αποκτήσουν γρήγορη φόρτιση και μεγάλη αυτονομία, θα πάρει πολύ περισσότερο χρόνο από ό,τι υπολογιζόταν για να επικρατήσουν.

Διαβάστε ακόμη   

Καθολική επέκταση των πληρωμών IRIS – Χαμηλώνουν οι προμήθειες και στα POS

Το 94% των γυναικών ναυτικών εργάζεται στον κλάδο της κρουαζιέρας 

Παραμένει ανθεκτικός ο κλάδος του αλουμινίου- Αντιπροσωπεύει το 5% των συνολικών εξαγωγών 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version