Οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση κατέγραψαν πτώση 5,9% το 2024, ενώ τα plug-in υβριδικά (PHEV) σημείωσαν μείωση 6,8%, σύμφωνα με τα στοιχεία της ACEA, του συνδέσμου των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών.

Ωστόσο, οι συνολικές πωλήσεις οχημάτων παρουσίασαν μικρή άνοδο 0,8%.

Ποια είναι, όμως, η εικόνα για τα υβριδικά μοντέλα;

Τα αυτοκίνητα με υβριδική τεχνολογία χωρίς δυνατότητα φόρτισης από πρίζα γνώρισαν σημαντική άνοδο 20,9%, καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση σε μερίδιο αγοράς μετά τα βενζινοκίνητα.

Συγκεκριμένα, τα αυτοφορτιζόμενα υβριδικά απέσπασαν το 30,9% των συνολικών πωλήσεων, έναντι 33,3% των βενζινοκίνητων, με τις τελευταίες να μειώνονται κατά 4,8%. Με βάση αυτήν την τάση, τα υβριδικά αυτοκίνητα ενδέχεται να ξεπεράσουν τα βενζινοκίνητα ως η κυρίαρχη επιλογή στην αγορά μέσα στο επόμενο έτος.

Ωστόσο, η ACEA δεν διαχωρίζει στις αναφορές της τα ήπια υβριδικά (mild hybrid) από τα πλήρως υβριδικά (full hybrid), ενώ αντίθετα ξεχωρίζει τα plug-in υβριδικά ως ξεχωριστή κατηγορία.

Αυτή η έλλειψη διάκρισης είναι κρίσιμη, καθώς τα ήπια υβριδικά είναι λιγότερο προηγμένα τεχνολογικά σε σχέση με τα πλήρη υβριδικά, κάτι που μπορεί να επηρεάσει τις επιλογές των καταναλωτών.

Διαβάστε ακόμη 

Άλλαξε «χέρια» το 2,26% της Lamda Development – Πωλητής ο Όμιλος Γερμανός (upd)

Υδρογονάνθρακες: Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για το οικόπεδο νότια της Πελοποννήσου – Έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον η Chevron

Επιχείρηση «Πυρετός το Σαββατόβραδο»: 50% αύξηση τζίρου λόγω ελέγχων   

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα