Για του λόγου το αληθές, ο όμιλος Volkswagen περιλαμβάνει τις μάρκες Audi, CUPRA, Porsche, SEAT, Škoda και VW, οι οποίες προσφέρουν συνολικά 27 μοντέλα. Το σύνολο της Stellantis περιλαμβάνει Abarth, Citroën, DS, FIAT, Jeep, Opel/Vauxhall και Peugeot, οι οποίες συνεισφέρουν συνολικά με 25 μοντέλα. Οι πωλήσεις EV βασίζονται σε στοιχεία από την εταιρεία έρευνας αγοράς Dataforce.
Η Tesla λοιπόν ήταν ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής στην Ευρώπη με βάση τις πωλήσεις από μία μόνο μάρκα -καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση μετά το VW Group σε συνολικές πωλήσεις, παρά το γεγονός ότι διαθέτει μόνο τέσσερα μοντέλα
Αυτό που δείχνουν επίσης τα στοιχεία των οκτώ μηνών είναι ότι η Renault-Nissan και η Hyundai-KIA είναι συναγωνίζονται στήθος με στήθος για να ολοκληρώσουν την πρώτη πεντάδα. Η Renault-Nissan, με επικεφαλής τα Dacia Spring, Renault Megane E-Tech και Nissan Leaf, ήταν μπροστά από τους Κορεάτες αντιπάλους της με διαφορά μόλις 199 πωλήσεων μέχρι τον Αύγουστο, σύμφωνα με την Dataforce.
Η Hyundai ωστόσο αναμένεται να κάνει τον αγώνα ακόμα πιο ανταγωνιστικό με την άφιξη της δεύτερης γενιάς του αμιγώς ηλεκτρικού Kona. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η προηγούμενη αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του Kona ήταν το κορυφαίο σε πωλήσεις ηλεκτρικό μικρό SUV στην Ευρώπη.
Το BMW Group, με τις BMW και MINI, ήταν πολύ μπροστά από τη Mercedes-Benz, για την οποία συμπεριλήφθηκαν οι πωλήσεις των Smart ForTwo και ForFour EV. Η στρατηγική της BMW να δημιουργήσει μια ηλεκτρική έκδοση των διαφορετικών οικογενειών μοντέλων της συνεχίζει να κερδίζει έδαφος.
Για παράδειγμα, η νέα γενιά της BMW X2 που παρουσιάστηκε ελάχιστες μέρες πριν, θα έχει στην γκάμα της και την αμιγώς ηλεκτρική iX2. Ρίχνοντας μια πιο προσεκτική ματιά στις πωλήσεις ανά μάρκα, η Tesla είναι πολύ μπροστά, σε μεγάλο βαθμό χάρη στην ισχυρή ζήτηση για το Model Y, το οποίο ήταν το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο ανεξαρτήτως συστήματος πρόωσης στην Ευρώπη συνολικά μετά από οκτώ μήνες.
Η Tesla ξεπέρασε τη μάρκα VW κατά σχεδόν 100.000 μονάδες μέχρι τον Αύγουστο, όσον αφορά τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Η BMW βρίσκεται στην τρίτη θέση, ακολουθούμενη από την MG και την Audi, αφήνοντας τη Mercedes-Benz εκτός της πρώτης πεντάδας. Η Audi πάντως ήταν μόλις 120 πωλήσεις μπροστά από τη Mercedes-Benz μέσα σε οκτώ μήνες στον αγώνα για την 5η θέση
Υπάρχει επίσης ένας αμφίρροπος αγώνας για την έβδομη θέση μεταξύ της Hyundai και της Peugeot -η οποία μέχρι τώρα στηρίζεται κυρίως στο supermini e-208- και για την 11η θέση μεταξύ Škoda, με το Enyaq iV, και Volvo με την ηλεκτρική έκδοση του XC40.
Διαβάστε ακόμη
Ο πόλεμος στέλνει περισσότερα κρουαζιερόπλοια στα ελληνικά λιμάνια
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ