search icon

Αυτοκίνητο

Η Toyota Europe αναμένει ρεκόρ πωλήσεων παρά την υστέρησή της σε EV

Η αυτοκινητοβιομηχανία θα ολοκληρώσει το 2023 με περίπου 1,17 εκατομμύρια πωλήσεις.

Η Toyota αναμένει να αυξήσει τις πωλήσεις οχημάτων της στην Ευρώπη το 2024, παρά το γεγονός ότι οι συνολική πρόβλεψη μιλάει για στασιμότητα και παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στην τροφοδοσία μπαταριών για τα υβριδικά της μοντέλα.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Toyota Europe, Matt Harrison, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θα ολοκληρώσει φέτος με περίπου 1,17 εκατομμύρια πωλήσεις μοντέλων Toyota και Lexus στην ευρωπαϊκή αγορά.

Ο Harrison δήλωσε ότι η αύξηση των πωλήσεων το επόμενο έτος θα προέλθει από τη νέα γενιά του Toyota C-HR, η οποία μόλις κυκλοφόρησε, το νέο μικρό SUV Lexus LBX που αναμένεται το επόμενο έτος και την επέκταση της γκάμας επαγγελματικών οχημάτων.

«Είμαστε πολύ σίγουροι για τη συνεχή αύξηση των πωλήσεων [το 2024] μολονότι συνολικά αναμένουμε στασιμότητα της αγοράς», δήλωσε ο Harrison.

Η Toyota θα υποδεχθεί το 2024 με μια τράπεζα παραγγελιών περίπου 300.000 οχημάτων στην Ευρώπη, καθώς προσπαθεί να μειώνει το ανεκτέλεστο υπόλοιπο που προκλήθηκε κυρίως από προβλήματα στην εξασφάλιση της προμήθειας υβριδικών μπαταριών.

«Θα έχουμε περιορισμούς όσον αφορά την προμήθεια των μπαταριών και για το 2024 αλλά και για το 2025», δήλωσε ο Andrea Carlucci, επικεφαλής προϊόντων και μάρκετινγκ της Toyota Europe, στο Automotive News Europe. «Το πρόβλημα ωστόσο σταδιακά θα χαλαρώνει», πρόσθεσε.

Τα προβλήματα στην εξασφάλιση αρκετών υβριδικών μπαταριών είναι ένας λόγος που οι ευρωπαϊκές πωλήσεις του RAV4 μειώθηκαν κατά 21% σε όλη την Ευρώπη φέτος, δήλωσε ο Carlucci.

Το RAV4 έχασε το προβάδισμά του από τα Volkswagen ID.4 και Škoda Kodiaq στην κατηγορία των μεσαίων SUV τους πρώτους 10 μήνες, σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας αγοράς Dataforce.

Οι πωλήσεις της Corolla επίσης μειώθηκαν κατά 1,3%, παρότι η συνολική αγορά αυξήθηκε κατά 16%. Το μερίδιο αγοράς της Toyota στην Ευρώπη έχει μειωθεί στο 6,5% μέχρι στιγμής φέτος από 6,9% πέρυσι, αφού η αγορά ανέκαμψε με ταχύτερο ρυθμό από τις πωλήσεις της Toyota.

Παρά τα προβλήματα εφοδιασμού της ιαπωνικής εταιρείας, ο αναμενόμενος όγκος των 1,17 εκατομμυρίων στην Ευρώπη φέτος θα είναι μία από τις καλύτερες χρονιές της στην περιοχή. Το ευρωπαϊκό ρεκόρ πωλήσεων της εταιρείας είναι 1,23 εκατομμύρια πωλήσεις το 2007.

Να σημειωθεί ότι η Toyota υπέστη την απώλεια της ρωσικής αγοράς, από την οποία αποσύρθηκε το 2022 μετά την εισβολή της χώρας στην Ουκρανία. Η εταιρεία πούλησε 125.992 αυτοκίνητα στη Ρωσία το 2019, σύμφωνα με τα στοιχεία της. Η σημερινή ευρωπαϊκή περιοχή της Toyota περιλαμβάνει την Τουρκία, την Ουκρανία και το Καζακστάν.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις της εταιρείας, το Lexus LBX θα προσθέσει 25.000 πωλήσεις στο ευρωπαϊκό σύνολο της Toyota το 2024. Το μοντέλο θα είναι το φθηνότερο στην γκάμα της premium μάρκας μέχρι στιγμής, με τιμή εκκίνησης 32.990 ευρώ στη Γερμανία.

Εν τω μεταξύ, η Toyota θα προσθέσει το μεγάλο φορτηγό Proace Max στη γκάμα επαγγελματικών οχημάτων της το 2024 μετά την επέκταση της συμφωνίας προμήθειας με τη Stellantis. Το Proace Max είναι μια ανανεωμένη προσθήκη στη γκάμα van που περιλαμβάνει τα Peugeot Boxer και Opel/Vauxhall Movano. Το μοντέλο της Toyota θα περιλαμβάνει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Η Toyota δήλωσε ότι το 2024 θα πουλήσει 140.000 επαγγελματικά οχήματα στην Ευρώπη, με στόχο να τον επεκτείνει σε 180.000 μέχρι το 2025.

Διαβάστε ακόμη

Σημάδια ύφεσης στην Ευρωζώνη – Υποχώρησε η επιχειρηματική δραστηριότητα και τον Δεκέμβριο

Καταπακτές, «τυφλές πόρτες», υπόγειο καταφύγιο – Τι φοβάται ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ και χτίζει luxury συγκρότημα για το τέλος του κόσμου

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version