search icon

Αυτοκίνητο

Η Toyota επιδιώκει τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση «right on time»

Η Toyota είναι πεπεισμένη ότι η αργή, σταθερή στροφή της προς την ηλεκτροκίνηση είναι ο σωστός τρόπος για να προχωρήσει, καθώς προετοιμάζεται να εισάγει μπαταρίες στερεάς κατάστασης αλλά διαδικασίες συναρμολόγησης gigacasting τύπου Tesla.

123RF

«Δεν κινούμαστε πολύ αργά με τα EV αλλά μάλλον την κατάλληλη στιγμή», δήλωσε ο Andre Schmidt, επικεφαλής διαχείρισης εσόδων για την Toyota Europe, στο Automobilwoche.

Η Toyota δήλωσε ότι θα αποκαλύψει ένα νέο ηλεκτρικό crossover με κουπέ σχεδίαση για την ευρωπαϊκή αγορά στις 12 Μαρτίου. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να επεκτείνει τη γκάμα των EV της στην Ευρώπη σε έξι μοντέλα μέχρι το 2026. Ταυτόχρονα, ο Schmidt εκτιμά ότι «δεν υπάρχει ημερομηνία λήξης για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης».

Σύμφωνα με την Dataforce, το 2024 η Toyota αύξησε τις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη κατά 36%, σε 26.294. Αριθμός που ωστόσο αντιπροσώπευε μόλις το 3,6% του συνολικού ευρωπαϊκού όγκου πωλήσεων και πολύ κάτω από το συνολικό μερίδιο EV που άγγιξε το 15,3%.

Η Toyota σχεδιάζει να αναδιοργανώσει τη μελλοντική της παραγωγή χρησιμοποιώντας gigacasting, μια μέθοδο παραγωγής την υιοθέτησε πρώτη η Tesla για να μειώσει τον χρόνο που απαιτείται για την κατασκευή αυτοκινήτων. Η Toyota θα χρησιμοποιήσει gigacasting για να δημιουργήσει χύτευση μεγάλων τμημάτων του αμαξώματος του αυτοκινήτου.

Αρκετές άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των Volvo, Nissan, Ford και Hyundai, είτε χρησιμοποιούν είτε σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν gigacasting για να αντικαταστήσουν πολλαπλά εξαρτήματα κατά τη συναρμολόγηση. Σε αντιδιαστολή, η Stellantis δεν βλέπει «κανένα όφελος» από τη χρήση της εν λόγω διαδικασίας.

Από το 2028 η Toyota θα εισαγάγει μπαταρίες στερεάς κατάστασης στα οχήματά της για να επεκτείνει την αυτονομία, να επιταχύνει τους χρόνους φόρτισης και να μειώσει το βάρος του οχήματος.

Η Mercedes-Benz θα ξεκινήσει δοκιμές  μπαταριών στερεάς κατάστασης στον δρόμο αυτό το μήνα, σε συνεργασία με την Factorial, μια αμερικανική startup που συνεργάζεται επίσης με τη Stellantis και τη Hyundai-Kia.

Η BMW δήλωσε ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία εξακολουθεί να είναι πολύ ακριβή για να εμπορευματοποιηθεί και ότι θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη μπαταριών ιόντων λιθίου. Η Renault, η οποία πριν από αρκετά χρόνια ανακοίνωσε μια συνεργασία με την Airbus για μπαταρίες στερεάς κατάστασης, επικεντρώνεται σε μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρίς κοβάλτιο, αν και λέει ότι μπαταρίες στερεάς κατάστασης παραμένει στόχος.

Διαβάστε ακόμη

Χατζηδάκης: Υποχρέωσή μας η μάχη με το βαθύ κράτος

H αγορά ασφυκτιά αν και λεφτά υπάρχουν – Εκτινάχθηκαν οι ακάλυπτες επιταγές

Versace: Από τις στάχτες της τραγωδίας στην κορυφή της μόδας – Η θριαμβευτική πορεία της Ντονατέλα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version