Η Opel εμμένει στο σχέδιό της να λανσάρει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα από το επόμενο έτος, παρά την επιβράδυνση της ζήτησης EV στην Ευρώπη, και ακόμα πιο αισθητά στη γερμανική αγορά.
Ο CEO της Opel, Florian Huettl, δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία «πιστεύει ακράδαντα» ότι η ηλεκτροκίνηση είναι ο καλύτερος τρόπος για να εξαπλωθεί η κινητικότητα χωρίς εκπομπές ρύπων όσο το δυνατόν ευρύτερα.
«Η εστίασή μας είναι πραγματικά να κάνουμε αυτά τα αυτοκίνητα προσιτά σε μια ευρύτερη πελατειακή βάση», δήλωσε ο Huettl στο Automotive News Europe, στο περιθώριο μιας εκδήλωσης για το λανσάρισμα της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης του Β-SUV Frontera.
Οι τιμές για το ηλεκτρικό Frontera με αυτονομία 300 km θα ξεκινούν από 29.000 ευρώ στη Γερμανία. Θα διατίθεται επίσης μια πιο ακριβή έκδοση με αυτονομία 400 km. Το αμιγώς ηλεκτρικό SUV Mokka ξεκινά από 35.000 ευρώ στη Γερμανία.
Το Frontera, το οποίο αντικαθιστά το Crossland στη γκάμα της Opel, θα έχει επίσης μια ήπια υβριδική έκδοση με βενζινοκινητήρα 1,2 lt και ηλεκτροκινητήρα 21 kW, η οποία στην Γερμανία ξεκινά από 24.000 ευρώ.
Αν και η Opel θα μπορεί να χρησιμοποιεί τις πολυλειτουργικές πλατφόρμες της μητρικής Stellantis όπως την STLA Medium, για τα μελλοντικά λανσαρίσματα των προϊόντων της, η μάρκα εμμένει στο σχέδιό της να προσφέρει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης από το 2025.
«Με το Frontera και το νέο Grandland ολοκληρώνουμε την πρώτη φάση εξηλεκτρισμού στην Opel, όπου συνυπάρχουν ηλεκτρικά συστήματα και κινητήρες εσωτερικής καύσης», δήλωσε ο Huettl. Η Opel διαθέτει τώρα μια πολύ νέα, φρέσκια γκάμα με πλατφόρμες πολλαπλών πηγών ενέργειας.
«Θα προχωρήσουμε με την επόμενη γενιά μοντέλων Opel που θα είναι αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικά. Δώσαμε ένα καλό παράδειγμα με την πρωτότυπο Experimental», δήλωσε ο Huettl. Να υπενθυμίσουμε πως η Opel παρουσίασε το αμιγώς ηλεκτρικό Experimental στην έκθεση IAA Mobility 2023 στο Μόναχο τον Σεπτέμβριο. «Στην Opel αρέσει να δουλεύει με πρωτότυπα αυτοκίνητα και να τα μετατρέπει σε πραγματικότητα. Το Experimental δείχνει το επόμενο βήμα στα σχέδιά μας να γίνουμε πλήρως ηλεκτρικοί», δήλωσε ο Huettl.
Πέρυσι, η Opel αύξησε τις παγκόσμιες πωλήσεις της κατά 15%, στις 670.000 μονάδες. Οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 22%, φτάνοντας το 15% του συνολικού όγκου πωλήσεων της μάρκας.
Το Mokka είχε το μεγαλύτερο μερίδιο των ηλεκτρικών πωλήσεων, κοντά στο 30%, μπροστά από το ηλεκτρικό Corsa, του οποίου το μερίδιο έφτασε στο 20%. Η ηλεκτρική έκδοση του Astra παρουσιάστηκε στα τέλη του περασμένου έτους και, σύμφωνα με τα στοιχεία πηγαίνει αρκετά καλά.
Το νέο Grandland, το οποίο λανσαρίστηκε πριν από τρεις εβδομάδες στη Γερμανία, διαθέτει εκδόσεις ICE, plug-in hybrid και EV. Τα απερχόμενα Grandland και Crossland προσφέρθηκαν μόνο με κινητήρες ICE, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών. Ο Huettl είναι πεπεισμένος ότι η Opel θα αυξάνει σταθερά το μερίδιο των ηλεκτρικών πωλήσεων χάρη στην επέκταση της γκάμας ηλεκτρικών οχημάτων.
Στην προσπάθειά της να κάνει την ηλεκτροκίνηση προσιτή σε μια ευρύτερη πελατειακή βάση, η Opel εργάζεται πάνω σε ένα νέο προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο που θα ξεκινά από περίπου €25.000. Αυτή τη στιγμή το μικρότερο EV της Opel, το ηλεκτρικό Corsa ξεκινά από λίγο κάτω από τα 30.000 ευρώ στη Γερμανία.
Ο Huettl δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για το οικονομικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα τοποθετηθεί κάτω από το Corsa. Αναμένεται να είναι μια hatchback έκδοση του Frontera και να μοιράζεται την αρχιτεκτονική Smart Car της Stellantis που υποστηρίζει το Citroen eC3. Το eC3 λανσαρίστηκε πέρυσι ξεκινώντας από 24.300 ευρώ, ενώ μια έκδοση με μικρότερη εμβέλεια, που θα λανσαριστεί στις αρχές του 2025, θα κοστίζει €19.900.
Διαβάστε ακόμη
AEGEAN: Με ενισχυμένο θερινό πρόγραμμα φέτος – 13,4 εκατ. προσφερόμενες θέσεις αυξημένες 6%
Christian Pirkner (EMPSA): Το ελληνικό σύστημα IRIS μπορεί να ταξιδέψει εκτός συνόρων (pic)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ