search icon

Αυτοκίνητο

Η KIA ποντάρει στις πωλήσεις EV μειώνοντας το κόστος της μπαταρίας (pics)

Η KIA σχεδιάζει να παραδώσει 1,6 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα το 2030 και μέχρι τότε το 37% του παγκόσμιου όγκου των πωλήσεών της να αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η KIA, μετά την επιτυχημένη κυκλοφορία της νέας σειράς ηλεκτρικών μοντέλων της, εντείνει τις φιλοδοξίες της με νέο στόχο οι περισσότερες από τις μισές παγκόσμιες πωλήσεις μέχρι το 2030 να αποτελούνται από εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα, καθώς στοχεύει σε αύξηση του συνολικού παγκόσμιου όγκου κατά 34%, στις 4,3 εκατομμύρια, μονάδες την ίδια χρονιά.

Ο διευθύνων σύμβουλος της KIA, Ho Sung Song, περιέγραψε τη νέα στρατηγική της εταιρείας στην ετήσια παρουσίασή της για την Ημέρα Επενδυτών. Σύμφωνα με τον Song η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει το 2030 να πουλάει 2,38 εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα. Αυτό αντιπροσωπεύει μια αύξηση 300.000 μονάδων σε σχέση με τον στόχο που είχε θέσει η KIA για το 2030 πέρυσι.

Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα θα αντιπροσωπεύουν περίπου 1,6 εκατομμύρια από αυτά τα οχήματα το 2030, καθώς η KIA θα επεκτείνει τη γκάμα των EV σε 15 μοντέλα μέχρι το 2027.

Μετά την παρουσίαση του δημοφιλούς crossover EV6, η KIA σχεδιάζει να κυκλοφορήσει το 7θέσιο EV9 ως τη νέα ναυαρχίδα της μάρκας. Η κορεάτικη εταιρεία αποκάλυψε επίσης ότι το κενό ανάμεσα σε αυτά τα δύο θα καλύψει το μικρότερο crossover EV5.

Η KIA αναμένει να πουλήσει 258.000 EV παγκοσμίως το 2023. Ο αναθεωρημένος στόχος πωλήσεων EV για το 2030 αντιπροσωπεύει αύξηση πάνω από τον στόχο των 1,2 εκατομμυρίων που είχε θέσει η KIA για τις παγκόσμιες πωλήσεις EV το 2030 μόλις πέρυσι.

Για να τροφοδοτήσει την επερχόμενη άνοδο των ηλεκτρικών οχημάτων, η KIA θα ανοίξει το πρώτο της εργοστάσιο ηλεκτρικών οχημάτων το επόμενο έτος στο Gwangmyeong, έξω από τη Σεούλ. Στις ΗΠΑ, η KIA θα παράγει επίσης βασικά μοντέλα EV σε τοπικό επίπεδο, από το 2024. Η KIA είπε ότι θα παράγει επίσης μικρά και μεσαία EV στην Ευρώπη φιλοδοξόντας τα EV της να συνεισφέρουν το 53% των συνολικών εταιρικών κερδών της το 2030.

Η αισιόδοξη προοπτική της KIA εδράζεται στην τάση για σημαντική αύξηση της ζήτησης για EV τόσο στην Ευρώπη όσο και στις ΗΠΑ χάρη και στις ευνοϊκές ρυθμίσεις από τις κυβερνήσεις με επιδοτήσεις και φοροαπαλλαγές.

Η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση θα βοηθήσει επίσης την KIA να αναβαθμίσει την εικόνα της μάρκας της στην αγορά, πρόσθεσε ο Song. «Το 2021, η KIA πέρασε από έναν πλήρη μετασχηματισμό της εταιρικής επωνυμίας, του λογότυπου, του προϊόντος και του σχεδιασμού της, καθώς και της εταιρικής στρατηγικής της. Ως αποτέλεσμα, η αξία της επωνυμίας μας έχει βελτιωθεί σημαντικά», δήλωσε ο Song. «Η KIA πρέπει να συνεχίσει τις προσπάθειές της για την ενίσχυση της ταυτότητας της μάρκας».

Συνολικά, η ταχέως αναπτυσσόμενη KIA αναμένει οι παγκόσμιες πωλήσεις να φτάσουν τα 4,3 εκατομμύρια οχήματα το 2030, αύξηση 34% σε σχέση με τον στόχο πωλήσεων για 3,2 εκατομμύρια οχήματα το 2023. Τα βασικά σημεία του οδικού χάρτη της KIA είναι τα εξής:

Οι πωλήσεις της KIA στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 22%, στα 184.136 οχήματα, το πρώτο τρίμηνο του 2023, ξεπερνώντας τον μέσο όρο αύξησης της αγοράς κατά 8,4%. Οι παγκόσμιες πωλήσεις της KIA αυξήθηκαν 12%, στις 767.700, κατά το ίδιο τρίμηνο.

«Η KIA στοχεύει να δημιουργήσει δυναμική ανάπτυξης που ξεπερνά την ευρύτερη ανάπτυξη της αγοράς με τα ανταγωνιστικά προϊόντα της και την ενισχυμένη αντίληψη της επωνυμίας της. Η πώληση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων θα είναι η αιχμή του δόρατος αυτής της ανάπτυξης».

Για την περαιτέρω ενίσχυση της εικόνας της μάρκας, η KIA είπε ότι θα επικεντρωθεί στη δημιουργία πιο premium μοντέλων που θα της επιτρέψουν να επιτύχει υψηλότερες μέσες τιμές και να έχει μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους.

Πέρυσι, τα EV  της εταιρείας συνεισέφεραν μόλις 5% στο συνολικό κέρδος. Ο Song θέλει αυτό το ποσοστό να αυξηθεί στο 32% το 2026 και στη συνέχεια στο 53% έως το 2030.  Σ’υμφωνα με την εταιρεία, η καλύτερη κερδοφορία θα έρθει εν μέρει με τη μείωση του κόστους των μπαταριών κατά 55% έως το 2030 σε σύγκριση με τις τιμές του 2018,.

Το 2022, η KIA ήταν η 4η σε πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων εταιρεία στις ΗΠΑ, με μερίδιο αγοράς 3,8%, ακριβώς μπροστά από την αδερφή μάρκα Hyundai αλλά πίσω από την ηγέτιδα της αγοράς Tesla, τη δεύτερη Ford και την τρίτη Chevrolet.

Διαβάστε ακόμη

Κεντρικές τράπεζες: «Τελειώνουν» οι αυξήσεις επιτοκίων – Πόσο κοντά είμαστε στις πρώτες μειώσεις

Η αποχή «αβαντάρει» τη ΝΔ, ο Δένδιας, ο Χατζηδάκης και… ο Ανδρουλάκης, ο Νο2 της Intrakat και ο Βρεττός που κέρδισε τον Σκλαβενίτη

Mytilineos: Στα 40 ευρώ αναθεωρήθηκε η ανώτατη τιμή επαναγοράς μετοχών

Exit mobile version