Επικαλούμενη την «πρόσφατη επιβράδυνση» της ζήτησης ηλεκτρικών οχημάτων, η Hyundai θα στραφεί σε μεγάλο βαθμό στα υβριδικά εισάγοντας δύο νέα υβριδικά συστήματα με κινητήρες βενζίνης, διπλασιάζοντας τον αριθμό των υβριδικών προσφορών παγκοσμίως.
Η αυτοκινητοβιομηχανία της Νότιας Κορέας αναμένει τώρα ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις υβριδικών οχημάτων της θα υπερτριπλασιαστούν σε 1,33 εκατομμύρια οχήματα το 2028, καθώς υιοθετεί τη συγκεκριμένη τεχνολογία ως αντιστάθμισμα στο «παγωμένο» ενδιαφέρον για τα ηλεκτρικά οχήματα.
Στα σκαριά υπάρχει ένα νέο σύστημα ηλεκτρικού οχήματος εκτεταμένης εμβέλειας που τροφοδοτεί τους τροχούς αποκλειστικά μέσω ενός ηλεκτροκινητήρα αλλά χρησιμοποιεί έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης για να επαναφορτίσει την μπαταρία του κινητήρα.
Η Hyundai θα εισαγάγει επίσης μια δεύτερη γενιά του υπάρχοντος υβριδικού της συστήματος στα οχήματα παραγωγής από τον Ιανουάριο του 2025. Αυτή η αναβάθμιση θα αναπτυχθεί σε ολόκληρη τη γκάμα, από μικρά οχήματα έως μεγάλα και πολυτελή μοντέλα.
Η εταιρεία αναμένει τώρα ότι οι παραδοσιακές υβριδικές πωλήσεις της θα αυξηθούν στα 1,33 εκατομμύρια οχήματα το 2028, περισσότερο από το διπλάσιο των 510.000 υβριδικών που προβλέπει η Hyundai ότι θα πουλήσει φέτος. Ο νέος υβριδικός στόχος είναι περίπου 40% υψηλότερος από τον υβριδικό στόχο που είχε θέσει η Hyundai μόλις πέρυσι.
Η Βόρεια Αμερική θα δει τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων υβριδικών, με τις πωλήσεις να προβλέπεται να υπερτριπλασιαστούν σε 690.000 οχήματα το 2028, από πρόβλεψη 170.000 οχημάτων στην περιοχή φέτος. Οι πωλήσεις υβριδικών στην Ευρώπη αναμένεται να αυξηθούν σε 220.000 το 2028, από περίπου 150.000 φέτος.
Ο διευθύνων σύμβουλος, Jaehoon Chang, περιέγραψε το όραμα στις 28 Αυγούστου στην ετήσια παρουσίαση της εταιρείας CEO Investor Day. Είπε ότι η παγκόσμια αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων επιβραδύνεται και η εταιρεία πρέπει να απαντήσει.
«Κοιτάζοντας πίσω το περασμένο έτος, υπήρξαν σημαντικές αλλαγές στην αγορά αυτοκινήτων, με τις ρόδινες προβλέψεις για τη μετάβαση στα EV να δίνουν τη θέση τους σε αυξημένες ανησυχίες», δήλωσε ο Chang.
«Η μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα επιβραδύνεται επί του παρόντος», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος. «Και με την πρόσφατη επιβράδυνση της μετάβασης στα EV η ζήτηση για υβριδικά αυξάνεται».
Η ανανεωμένη στρατηγική ηλεκτροκίνησης περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα πρωτοβουλιών για την νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία, από σχέδια για νέες τεχνολογίες μπαταριών και οχήματα που καθορίζονται από λογισμικό μέχρι ενέργεια υδρογόνου και εξελιγμένες τεχνικές κατασκευής για τα επαγγελματικά οχήματα.
Η εταιρεία δήλωσε επίσης ότι τα επόμενα 10 χρόνια θα επενδύσει 40,99 δισεκατομμύρια δολάρια σε έρευνα και ανάπτυξη και 38,81 δισεκατομμύρια δολάρια σε κεφαλαιουχικές δαπάνες για ανάπτυξη.
Η υβριδική στροφή της Hyundai έρχεται καθώς οι διεθνείς ανταγωνιστές επανεξετάζουν τις επενδύσεις σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και ρίχνουν μια νέα ματιά στα βενζινο-ηλεκτρικά συστήματα κίνησης ως οικονομικά αποδοτική τεχνολογία γέφυρας.
Η Ford και η Nissan είναι μεταξύ των παγκόσμιων παικτών που επαναπροσδιορίζουν τις προτεραιότητες των υβριδικών, καθώς η αρχική ενθουσιώδης υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων από τους καταναλωτές επιβραδύνεται εν μέσω ανησυχιών για την οικονομική προσιτότητα και την περιορισμένη υποδομή φόρτισης.
Εν τω μεταξύ, η Toyota και η Honda, πρωτοπόροι της υβριδικής τεχνολογίας, έχουν δει τις πωλήσεις και τα κέρδη τους να αυξάνονται λόγω της ευρείας γκάμας των υβριδικών προσφορών τους.
Στην εκδήλωση του 2023, ο Chang δήλωσε ότι οι πωλήσεις EV αυξάνονται ταχύτερα από το αναμενόμενο και αύξησε τον στόχο πωλήσεων EV της εταιρείας σε δύο εκατομμύρια EV ετησίως έως το 2030, από τον προηγούμενο στόχο των 1,87 εκατομμυρίων.
Φέτος, η Hyundai διατήρησε αμετάβλητο τον στόχο των EV στα δύο εκατομμύρια εν μέσω μεταβαλλόμενων τάσεων της αγοράς, ενώ τα υβριδικά αναδείχθηκαν ως το σαφές σημείο εστίασης των τροποποιημένων σχεδίων επέκτασης της εταιρείας.
Η Hyundai θα καθυστερήσει την κυκλοφορία ορισμένων ηλεκτρικών μοντέλων προκειμένου να βελτιώσει την αξία τους και την ανταγωνιστικότητα των τιμών και η εταιρεία θα στηριχθεί σε υβριδικά ενώ η ζήτηση EV σταθεροποιείται. «Είναι μια ευκαιρία για εμάς να κερδίσουμε χρόνο για να είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι για τα ηλεκτρικά οχήματα», δήλωσε ο Chang.
Η νέα τεχνολογία range extender προωθήθηκε ως η καλύτερη λύση μεταξύ των δύο κόσμων για πελάτες που θέλουν την οδηγική αίσθηση ενός EV αλλά το εύρος της παλιάς σχολής εσωτερικής καύσης. Οι τροχοί θα τροφοδοτούνται από ηλεκτροκινητήρες. Αλλά επειδή το αυτοκίνητο μπορεί να ανεφοδιάζεται με καύσιμα στην αντλία, μπορεί να επιτύχει αυτονομία οδήγησης άνω των 900 km.
Η τεχνολογία, την οποία η αυτοκινητοβιομηχανία της Νότιας Κορέας αποκαλεί EREV, θα επιτρέψει πιο προσιτά ηλεκτροκίνητα οχήματα, επειδή τα συστήματα δεν θα απαιτούν μεγάλες, δαπανηρές μπαταρίες όπως αυτές των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.
Η μπαταρία θα κοστίζει περίπου το ένα τρίτο αυτής σε ένα EV, δήλωσε ο Chang. Και μολονότι θα έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης δεν θα έχει το πρόσθετο κόστος ενός κιβωτίου ταχυτήτων, όπως συμβαίνει με ένα παραδοσιακό βενζινοκίνητο όχημα.
Το σύστημα EREV θα επιτρέπει επίσης την τετρακίνηση μέσω διάταξης δύο ηλεκτρικών κινητήρων. Η Hyundai θα λανσάρει το σύστημα EREV στη Βόρεια Αμερική και την Κίνα μέχρι το τέλος του 2026.
Η εταιρεία αναμένει ετήσιες πωλήσεις EREV 80.000 μονάδων ετησίως στη Βόρεια Αμερική και 30.000 στην Κίνα, όπου η τεχνολογία θα χρησιμοποιηθεί σε πλατφόρμα κατηγορίας C.
Διαβάστε ακόμη
Ασφάλειες: Στα €6 δισ. ευρώ οδεύει η αγορά – Οι πρωταγωνιστές και οι εξαγορές
ΗΠΑ: Απεργούν πάνω από 10.000 εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία – Το πρόβλημα της καθαριότητας (tweet)
Mεταναστευτικό: Θετικές λύσεις αναζητά ο Ισπανός πρωθυπουργός
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ