Η BYD έχει θέσει στόχο πωλήσεων 3,6 εκατομμυρίων μονάδων για το 2024, ένα άλμα 20% από τις πωλήσεις-ρεκόρ πέρυσι. Ο κινέζος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων στοχεύει να πουλήσει 500.000 οχήματα στο εξωτερικό φέτος, περισσότερο από το διπλάσιο του συνόλου του περασμένου έτους, και ένα εκατομμύριο μονάδες το 2025, σύμφωνα με δηλώσεις του πρόεδρου Wang Chuanfu σε συνάντηση επενδυτών της BYD την Τετάρτη, την οποία διέρρευσαν πηγές που αρνήθηκαν να κατονομαστούν, καθώς η συνάντηση δεν ήταν ανοιχτή στα μέσα ενημέρωσης.
Οι αναλυτές της Morgan Stanley ανέφεραν το ποσοστό αύξησης σε έκθεσή τους, προσθέτοντας ότι η BYD είναι σίγουρη για σταθερά κέρδη φέτος και το χαρακτήρισαν «εντυπωσιακό» δεδομένης της δύσκολης συγκυρίας που προβλέπεται για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φέτος.
Τα σχόλια του Wang ήρθαν αφού η BYD ανακοίνωσε την χαμηλότερη τριμηνιαία αύξηση κερδών της εδώ και δύο χρόνια, καθώς οι πωλήσεις EV έχασαν τη δυναμική τους στην κινεζική αγορά, που είναι και η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο.
Η BYD βγήκε στο παγκόσμιο προσκήνιο αφού έγινε ο μεγαλύτερος πωλητής ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο στα τέλη του περασμένου έτους, ξεπερνώντας την Tesla. Ξεκίνησε επίσης μια επιθετική επέκταση σε υπερπόντιες αγορές όπως η Αυστραλία, ανησυχώντας τους ανταγωνιστές της που έχουν πικρή εμπειρία από τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία κατάφερε να εξακοντίσει το μερίδιο αγοράς της στην Κίνα.
Η αυτοκινητοβιομηχανία κατασκευάζει το πρώτο της ευρωπαϊκό εργοστάσιο αυτοκινήτων στην Ουγγαρία και στοχεύει σε μερίδιο 5% της ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων. Η BYD έχει επίσης ακολουθήσει πολύ επιθετική εκπτωτική πολιτική σε έναν πόλεμο τιμών εναντίον της Tesla που ξεκίνησε στην Κίνα πέρυσι.
Σύμφωνα με εκτίμηση του Wang Chuanfu κατά τα επόμενα τρία έως πέντε χρόνια, το μερίδιο αγοράς των ξένων εμπορικών σημάτων στην Κίνα θα μειωθεί από 40% σε 10%.
Ο Wang προέβλεψε επίσης ότι το περιθώριο κέρδους της BYD στα οχήματα θα μειωθεί φέτος καθώς εντείνεται ο πόλεμος τιμών, αλλά είπε ότι η εταιρεία θα διασφαλίσει ότι η κερδοφορία θα παραμείνει σταθερή βελτιώνοντας τις πωλήσεις. Η εταιρεία δήλωσε ότι θα λανσάρει το plug-in υβριδικό σύστημα επόμενης γενιάς τον Μάιο.
Η τεχνολογία DMI πέμπτης γενιάς, για τα plug-in υβριδικά οχήματα της BYD, θα επιτρέψει κατανάλωση καυσίμου 2,9 lt/100 km και συνδυασμένη αυτονομία έως και 2.000 km, δήλωσε ο Wang.
Συγκριτικά το DMI 4.0 που κυκλοφόρησε η BYD το 2021 και τροφοδοτεί τα υβριδικά Qin Plus είχε κατανάλωση καυσίμου 3,8 lt/100 km και συνδυασμένη αυτονομία άνω των 1.200 km.
Η εταιρεία λανσάρει από τον Φεβρουάριο νέες εκδόσεις της γκάμας της αυτοκινήτων και ελαφρών φορτηγών σε τιμές 5-20% χαμηλότερες από τις προηγούμενες εκδόσεις.
Η αυτοκινητοβιομηχανία ξεκίνησε έναν δεύτερο γύρο του πολέμου τιμών αυτοκινήτων της Κίνας, καθώς επιδιώκει να πείσει τους οδηγούς να στραφούν από βενζινοκίνητα αυτοκίνητα σε ηλεκτρικά οχήματα, με κυρίαρχο μότο ότι «η νέα εποχή ηλεκτρικής ενέργειας είναι φθηνότερη από το πετρέλαιο».
Τα δεδομένα από την κινεζικό αυτοκινητικό site 16888.com που αναλύθηκαν από το Bloomberg News δείχνουν ότι η BYD έχει μειώσει τις τιμές σε περισσότερες από 100 υπάρχουσες εκδόσεις μοντέλων από τον Δεκέμβριο και επαναλανσάρει άλλες 70 εκδόσεις μοντέλων με χαμηλότερες τιμές. Το φθηνότερο μοντέλο της, το Seagull hatchback, κοστίζει τώρα 69.800 γιουάν δηλαδή λιγότερο από 10.000 δολάρια.
Διαβάστε ακόμη:
Σε ποιους αρχίζει να μοιράζει πρόστιμα η εφoρία για τα POS
myAADEapp: Ξεκίνησε η εφαρμογή με ειδοποιητήρια σε φορολογούμενους
Το disaster story του Γιάννη Καματάκη και το νέο «σφυρί» των 2 εκατ. για την MLS Πληροφορική (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ