Η BYD, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο, θα επενδύσει 14 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη χαρακτηριστικών «έξυπνων» αυτοκινήτων.
Ο Chuanfu δεν έδωσε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την επένδυση ή περισσότερες λεπτομέρειες. Η κίνηση έρχεται καθώς η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία προσπαθεί να μειώσει το χάσμα με τους αντιπάλους της που κατασκευάζουν οχήματα με χαρακτηριστικά προχωρημένης αυτόνομης οδήγησης και προηγμένη τεχνολογία ADAS.
Η BYD σχεδιάζει να τοποθετήσει ένα σύστημα που ονομάζει Navigation on Autopilot, το οποίο θα επιτρέπει στους οδηγούς να παίρνουν τα χέρια τους από το τιμόνι και τα πόδια από τα πεντάλ σε ορισμένα σενάρια.
Τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού αποτελούν όλο και περισσότερο ένα σημαντικό στοιχείο αγοράς για τους καταναλωτές στην Κίνα και όχι μόνο. Τα «έξυπνα» αυτοκίνητα μπορούν να τοποθετηθούν στον αυτόματο πιλότο σε ορισμένους αυτοκινητόδρομους και πόλεις, καθώς και να σταθμεύσουν.
Κορυφαίοι παίκτες στην Κίνα, συμπεριλαμβανομένων των Xpeng και Huawei Technologies, προσφέρουν χαρακτηριστικά ADAS για να ξεχωρίσουν τα οχήματά τους και να επιτύχουν υψηλότερες τιμές.
Τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα και άλλες τεχνολογίες έξυπνης οδήγησης αποτελούν σημαντικό επίκεντρο του 15ετούς σχεδίου που έχει περιγράψει η κινεζική κυβέρνηση για τη βιομηχανία ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Το Πεκίνο ενθαρρύνει επιλεγμένες πόλεις να δημιουργήσουν 200 σημεία δοκιμών για έξυπνα αυτοκίνητα, να κρατήσουν θέσεις στάθμευσης για αυτοκίνητα που μπορούν να σταθμεύσουν μόνα τους και να δοκιμάσουν αυτοκίνητα χωρίς οδηγό, σύμφωνα με δήλωση που δημοσιεύθηκε την Τετάρτη.
Η Xpeng θεωρείται εδώ και καιρό μεταξύ των πιο προηγμένων Κινέζων κατασκευαστών όσον αφορά την αυτόνομη οδήγηση, με το πιλοτικό σύστημα πλοήγησης ή XNGP, που εφαρμόζεται σε 52 πόλεις σε εθνικό επίπεδο. Το σύστημα μπορεί να κάνει τα αυτοκίνητα να επιταχύνουν αυτόματα, να φρενάρουν, να ανιχνεύσουν φανάρια και να αλλάξουν λωρίδες, συλλέγοντας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο μέσω αισθητήρων και καμερών Lidar.
Τα μοντέλα της Xpeng μπορούν επίσης να έρθουν με μια λειτουργία μνήμης στάθμευσης, όπου ένα αυτοκίνητο μπορεί να καθοδηγήσει τον εαυτό του μέσα από πολλαπλά επίπεδα σε ένα γκαράζ στάθμευσης σε ένα προεπιλεγμένο σημείο.
Η λειτουργία Navigation on Autopilot της BYD είναι ήδη εγκατεστημένη στο Denza N7. Θα προστεθεί στα πολυτελή μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας Yangwang και πιθανότατα σε μερικές από τις πιο mainstream σειρές αυτοκινήτων της.
Στο πλαίσιο της παρουσίασής της που έγινε στο Shenzhen, η BYD αναφέρθηκε και σε άλλα μη οδηγικά χαρακτηριστικά που σκέφτεται να προσθέσει για να βελτιώσει την εμπειρία των οδηγών.
Η BYD έδωσε επίσης περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την επέκτασή της της στο εξωτερικό, με έναν εκπρόσωπο της εταιρείας να επιβεβαιώνει ότι η μάρκα Denza, η οποία ανήκει κατά 10% στον όμιλο Mercedes-Benz, θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το τέταρτο τρίμηνο του 2024.
Διαβάστε ακόμη
Σχέδιο Χατζηδάκη για βιώσιμες επιχειρήσεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα
Αφήνουν τις κάρτες και πληρώνουν με… IRIS
Πλειστηριασμοί: «Κληρώνει» σήμερα 24/1 για Alfa Wood Πίνδος, αλλά και «επώνυμα» ακίνητα (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ