Σύμφωνα με ανακοίνωση των δύο εταιρειών, ο όμιλος BMW και η Tata Technologies θα σχηματίσουν μια κοινοπραξία για την ανάπτυξη λογισμικού αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων λύσεων οχημάτων που καθορίζονται από λογισμικό (SDV) για τα οχήματα της BMW.
Η BMW δήλωσε ότι το εγχείρημα θα αξιοποιήσει την τεχνογνωσία της Tata Technologies στην ψηφιακή μηχανική και τη δεξαμενή ταλέντων στην Ινδία για να συμβάλλει στη στρατηγική επέκταση των δυνατοτήτων κωδικοποίησης λογισμικού της BMW σε όλους τους παγκόσμιους κόμβους πληροφορικής.
Όπως ανέφερε η BMW στο λογισμικό αυτοκινήτων, η εστίαση θα είναι στην αυτόνομη οδήγηση, το infotainment και τις ψηφιακές υπηρεσίες. Στον τομέα της πληροφορικής των επιχειρήσεων, θα δοθεί έμφαση στην ψηφιοποίηση και την αυτοματοποίηση της ανάπτυξης προϊόντων, της παραγωγής και των πωλήσεων.
Η κοινοπραξία θα δώσει στους Ινδούς μηχανικούς λογισμικού «την ευκαιρία να διαμορφώσουν υπερσύγχρονες, premium εμπειρίες αυτοκινήτου σε μελλοντικούς τομείς όπως η αυτόνομη οδήγηση και η τεχνητή νοημοσύνη», δήλωσε ο επικεφαλής λογισμικού και αρχιτεκτονικής E/E της BMW, Christoph Grote.
Η BMW και η Tata Technologies θα κατέχουν η καθεμία μερίδιο 50% στη νεοσυσταθείσα εταιρεία. Η κοινοπραξία θα αρχίσει να λειτουργεί με 100 υπαλλήλους και ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί σε τετραψήφιο αριθμό τα επόμενα χρόνια. Η μονάδα θα εδρεύει στην Ινδία με τοποθεσίες στην Πούνε, τη Μπανγκαλόρ και το Τσενάι.
Η BMW δήλωσε ότι διαθέτει κόμβους πληροφορικής και λογισμικού στη Γερμανία, τις ΗΠΑ, τη Νότια Αφρική, την Ινδία, την Πορτογαλία και την Κίνα, δημιουργώντας έως και 140.000 κώδικες την ημέρα για το λογισμικό των ECU.
Η BMW έχει ένα εργοστάσιο παραγωγής στη πόλη Chennai στη νότια Ινδία και κατασκευάζει τους κινητήρες της στη χώρα σε συνεργασία με την Force Motors, ενώ η TVS Motor βοηθά στην κατασκευή των μοτοσικλετών της γερμανικής εταιρείας.
Η Tata Technologies, θυγατρική της Tata Motors, της κορυφαίας αυτοκινητοβιομηχανίας της Ινδίας βάσει εσόδων, παρέχει υπηρεσίες μηχανολογίας και τεχνολογίας σε εταιρείες αυτοκινήτων, αεροσκαφών και βαρέων μηχανημάτων, όπως η Honda, η Ford και η Airbus.
Η εταιρεία εισήχθη στο χρηματιστήριο τον Νοέμβριο του περασμένου έτους για να γίνει η πρώτη εταιρεία του ομίλου Tata που ξεκίνησε μια αρχική δημόσια προσφορά εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες. Οι μετοχές της σήμερα έχουν υπερδιπλασιαστεί από την τιμή εισαγωγής της.
Διαβάστε ακόμη
Πού οφείλεται η αύξηση της τιμής του χρυσού; – Ο CEO της MetalsDaily απαντά
ΕΝΦΙΑ: Τι θα δούμε στα νέα εκκαθαριστικά που «βγαίνουν» μέσα στο Σαββατοκύριακο (οδηγός)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ