Η BMW παρουσιάζει φέτος μια σημαντική αύξηση στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, με στόχο το 15% των οχημάτων της να τροφοδοτούνται από μπαταρίες για το 2023.
Η εταιρεία επιταχύνει μάλιστα τις επενδύσεις της στην ηλεκτροκίνηση για να επωφεληθεί από την έκρηξη των EV. Η εισαγωγή του i5 και του επερχόμενου ηλεκτρικού crossover iX2 θα οδηγήσει στο να είναι το 40% των οχημάτων που παράγονται στο μεγαλύτερο ευρωπαϊκό εργοστάσιο της BMW ηλεκτρικά το επόμενο έτος.
Παρά την εστίαση στα ηλεκτρικά, η BMW δεν είναι έτοιμη να ορίσει ημερομηνία για το πλήρες τέλος της παραγωγής οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Οι σημαντικές πωλήσεις των αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης σε μεγάλες αγορές όπως η Κίνα και οι ΗΠΑ έχουν οδηγήσει την εταιρεία να αναβάλει οποιαδήποτε απότομη αλλαγή.
Ο διευθύνων σύμβουλος της BMW, Oliver Zipse, πιστεύει ότι οι καθαρότεροι κινητήρες εσωτερικής καύσης μπορούν ακόμη να συμβάλουν στη μείωση των παγκόσμιων εκπομπών CO2, σύμφωνα με το Reuters.
WATCH: BMW said it was close to hitting its target of 15% battery-electric sales. However, CEO Oliver Zipse, a longstanding advocate of investing in technologies to cut carbon emissions, refused to set an end date for making combustion engine vehicles https://t.co/mhesdd6IX6 pic.twitter.com/syy21lv6FF
— Reuters Business (@ReutersBiz) August 3, 2023
Ο στόχος της BMW για το 15% ηλεκτρικών πωλήσεων την τοποθετεί μπροστά από τους Γερμανούς αντιπάλους της, τη Mercedes και την Porsche, των οποίων οι πωλήσεις EV αντιπροσωπεύουν σήμερα περίπου το 11% του συνολικού όγκου τους.
Ενώ το μερίδιο EV της Porsche αναμένεται να αυξηθεί με την εισαγωγή νέων ηλεκτρικών μοντέλων όπως η Macan, ούτε η Porsche ούτε η BMW έχουν δεσμευτεί για συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για τη σταδιακή κατάργηση της παραγωγής κινητήρων εσωτερικής καύσης – που καίνε βενζίνη ή diesel.
Αντίθετα, η Mercedes έχει δεσμευτεί να καταργήσει σε μεγάλο βαθμό τους κινητήρες εσωτερικής καύσης από τα επιβατικά της οχήματα μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας.
Ακόμη και αν η BMW συνεχίζει να παράγει κινητήρες εσωτερικής καύσης, τα περισσότερα από αυτά είναι ήδη ήπια υβριδικά και η εταιρεία σχεδιάζει να εισαγάγει κάποια μορφή ηλεκτρικής υποβοήθησης για να εξασφαλίσει την επιβίωσή τους.
Διαβάστε ακόμη
Δίωξη στον οδηγό του βυτιοφόρου – Έρευνα για το κλείσιμο της εθνικής οδού Αθηνών – Κορίνθου
HSBC: Overweight για Ελλάδα – Οι επτά μετοχές που προτείνει και οι τιμές στόχοι
Έσοδα «μαμούθ» για τις Big-4 των «κόκκινων» δανείων στην Ελλάδα
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ