Την είσοδο της στη Formula 1 από το 2026, επιβεβαίωσε η Audi.
Η πολυτελής μάρκα αναμένεται να συνεργαστεί με τη Sauber, αν και μέχρι στιγμής έχει ανακοινώσει μόνο την συνεργασία τους σε επίπεδο κατασκευής κινητήρων από το 2026.
BREAKING: Audi will join Formula 1 in 2026!#F1 pic.twitter.com/fRnPvmSwU2
— Formula 1 (@F1) August 26, 2022
Η είσοδος των εμπορικών σημάτων Audi και Porsche που ανήκουν στη Volkswagen στην F1, ήταν ένα από τα «χειρότερα» κρυμμένα μυστικά του αθλήματος τους τελευταίους μήνες και η Audi ήταν η πρώτη που επιβεβαίωσε τα σχέδιά της πριν από το GP του Βελγίου αυτό το Σαββατοκύριακο.
Η Audi είχε διαρρεύσει ότι θα συνεργαστεί με τη McLaren, αλλά φέρεται να έχει στρέψει την προσοχή της στη Sauber, η οποία επί του παρόντος τρέχει υπό το σήμα της Alfa Romeo, ωστόσο έχει συνομιλίες και με άλλες μάρκες.
Η Audi, σχεδιάζει να αναπτύξει τους δικούς της κινητήρες, με το πλαίσιο να αναμένεται να αναπτυχθεί ακόμα στην ελβετική βάση της Sauber.
«Είμαι στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσω την Audi στη Formula 1, μια εμβληματική μάρκα αυτοκινήτου, πρωτοπόρα και τεχνολογικά καινοτόμα», δήλωσε ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της F1 Stefano Domenicali, ο οποίος εργάστηκε για τη VW για μια θητεία από το 2014. «Αυτή είναι μια σημαντική στιγμή για το άθλημά μας. Αυτό υπογραμμίζει την τεράστια δύναμη που έχουμε ως παγκόσμια πλατφόρμα που συνεχίζει να αναπτύσσεται.» Και προσέθεσε:
«Είναι επίσης μεγάλη αναγνώριση ότι η απόφαση για μετάβαση σε υβριδικούς κινητήρες με βιώσιμο καύσιμο το 2026 είναι μια μελλοντική λύση για την αυτοκινητοβιομηχανία. Όλοι ανυπομονούμε να δούμε το λογότυπο της Audi στο grid και να ακούσουμε περισσότερες λεπτομέρειες από αυτήν για τα σχέδια της εν ευθέτω χρόνω».
Rumor has it: Rings are the new stars: Audi joins @F1 in 2026.
>> https://t.co/3IDm5zKGIH#Audi #F1 #Formula1 #team #news #automotive #FutureIsAnAttitude pic.twitter.com/N7w7uEPTAU
— Audi Sport (@audisport) August 26, 2022
Διαβάστε ακόμα:
Σκρέκας: Είμαστε προετοιμασμένοι για τον χειμώνα (vid)
Μια ερώτηση-bonus για την ΕΥΠ, το φιλέτο της Πάρου και ο Κορεάτης της INTRALOT
«Καμπάνα» φόρου 400 εκατ. ευρώ στα υπερκέρδη των παρόχων ενέργειας