Η επιτυχία αυτή οφείλεται κυρίως στο Tucson, το δεύτερο μοντέλο της Hyundai με τις περισσότερες πωλήσεις στην κατηγορία του στην Ευρώπη μέχρι στιγμής το 2021.
Η εταιρεία κατέγραψε συνολικά 43.629 ταξινομήσεις οχημάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, στις EFTA (Ισλανδία, Λιχτενστάϊν, Νορβηγία και Ελβετία) και το Ηνωμένο Βασίλειο τον Οκτώβριο, σημειώνοντας αύξηση 11% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2020, ανατρέποντας τη συνολική τάση της αγοράς της τάξεως του -29,3%.
Μεταξύ Ιανουαρίου και Οκτωβρίου, η Hyundai κατέγραψε 427.015 μονάδες, αυξημένες κατά 22,7% σε σχέση με το περασμένο έτος, έναντι 2,7% για τον κλάδο συνολικά.
«Μολονότι ολόκληρος ο κλάδος αντιμετωπίζει προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, αυτά τα εντυπωσιακά αποτελέσματα προσφέρουν μια αισιόδοξη προοπτική για τη Hyundai σε όλη την Ευρώπη. Δεν ικανοποιούμε μόνο τις ανάγκες των πελατών μας προσφέροντας την ευρύτερη γκάμα κινητήρων, αλλά μπορούμε να ξεπεράσουμε την συνολική τάση των πωλήσεων αυτοκινήτων» δήλωσε ο κ. Michael Cole, President and CEO της Hyundai Motor Europe.
Διαβάστε περισσότερα στο newsauto