Η επικοινωνία της Tesla συνολικά γίνεται κυρίως μέσω του ισχυρού άντρα της Elon Musk και από τις αναρτήσεις του στο Twitter, από όπου αναγγέλλει τα πάντα. Από τα νέα μοντέλα μέχρι τα προβλήματα και τις θέσεις της εταιρείας.
Ο Musk λοιπόν παίζει και το ρόλο ενός τμήματος δημοσίων σχέσεων, το οποίο και δεν έχει η Tesla, ακολουθώντας μια μάλλον αντισυμβατική τακτική στο συγκεκριμένο τομέα.
Όπως αντισυμβατική είναι και η απόφαση η εταιρεία να μη διαφημίζεται πουθενά και με κανέναν τρόπο. Πάντα σύμφωνα με δηλώσεις του Musk το ποσό που θα δαπανούσε στη διαφήμιση πηγαίνει στην έρευνα και την εξέλιξη των καινούργιων μοντέλων.
Στο μέλλον πάντως, ίσως και το άμεσο, η αμερικάνικη εταιρεία και ο ιδιοκτήτης ίσως αλλάξουν τακτική μιας και ο τελευταίος θέλει να αυτοκίνητά του να έχουν ίση αντιμετώπιση σε σχέση με τα μοντέλα των κατασκευαστών που διαφημίζονται.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Newsauto.gr