Η Barra έκανε την παραπάνω δήλωση στο παγκόσμιο συνέδριο του Ινστιτούτου Milken νωρίτερα αυτό τον μήνα στο Λος Άντζελες.
«Πριν από περίπου πέντε χρόνια πουλήσαμε την Opel στην PSA που είναι τώρα μέρος της Stellantis και δεν μετανιώνουμε για την εκχώρηση μιας επιχείρησης εσωτερικής καύσης», είπε, «αλλά μπορούμε να ξαναμπούμε στην Ευρώπη ως παίκτης όλης της γκάμας των EV, και εγώ προσωπικά ανυπομονώ για αυτό», είπε στον Brian Sullivan του CNBC στο εν λόγω συνέδριο.
Η Mary Barra και ο Carlos Tavares, ο διευθύνων σύμβουλος της PSA τότε και νυν επικεφαλής της Stellantis, συμφώνησαν στην πώληση της ευρωπαϊκής επιχείρησης της GM, η οποία επί χρόνια ήταν ζημιογόνα, έναντι 2,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Υπό την PSA, και τώρα την Stellantis, η Opel έχει επιστρέψει στην κερδοφορία μέσω της ενοποίησης των λειτουργιών ανάπτυξης, παραγωγής και back-office.
Η GM δεν αποχώρησε πλήρως από την Ευρώπη μετά την πώληση της Opel, διατηρώντας την έδρα της στη Ζυρίχη και πουλώντας έναν μικρό αριθμό Cadillac (κυρίως το crossover XT4) και Chevrolet Corvette και Camaro. Πέρυσι, πωλήθηκαν περίπου 500 από κάθε μάρκα στην Ευρώπη, σύμφωνα με την JATO Dynamics.
Η GM ήδη από πέρυσι άρχισε να δείχνει τις προθέσεις της να παίξει μεγαλύτερο ρόλο στην Ευρώπη. Τον Νοέμβριο, η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε τον διορισμό του Mahmoud Samara, στέλεχος πωλήσεων της Cadillac, ως πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της GM Europe.
«Η αποστολή του είναι να μετατρέψει τις τρέχουσες δραστηριότητές μας σε μια μη παραδοσιακή start-up κινητικότητας στην περιοχή», ανακοίνωσε εκείνη την εποχή η GM, προσθέτοντας ότι σύντομα θα λάβει συγκεκριμένες αποφάσεις για το πού και πώς θα δραστηριοποιηθεί εκ νέου στην Ευρώπη».
Ο Samara εδρεύει στη Ζυρίχη και αναφέρεται στον Steve Kiefer, αντιπρόεδρο της GM και πρόεδρο της GM International. Ενας εκπρόσωπος της GM Europe ανέφερε μέσω email την περασμένη Τετάρτη ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα κοινοποιήσει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις ανανεωμένες δραστηριότητές της στην Ευρώπη.
«Μαζί με την ομάδα του στα κεντρικά μας γραφεία στη Ζυρίχη, ο Mahmoud Samara προετοιμάζει αυτό το λανσάρισμα, αξιοποιώντας τις νέες πρωτοβουλίες και τεχνολογίες που παρέχει η GM για ευκαιρίες παγκόσμιας ανάπτυξης», δήλωσε ο εκπρόσωπος της GM.
Ο Samara έπαιξε καίριο ρόλο στη μετάβαση της Cadillac στα ηλεκτρικά οχήματα πέρυσι. Είπε ότι η αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Ευρώπης παρουσιάζει μια σημαντική ευκαιρία καθώς πλέον η GM αρχίζει να λανσάρει την γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών και αυτόνομων οχημάτων της.
«Τους επόμενους μήνες, η ομάδα μας θα αναπτύξει τα σχέδια της εταιρείας για να φέρουμε τα καλύτερα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας στο ευρωπαϊκό καταναλωτικό κοινό. Η επιχείρησή μας θα δραστηριοποιηθεί στις μεγάλες αγορές στην Ευρώπη».
«Εχουμε μεγάλες φιλοδοξίες στην Γηραιά Ηπειρο, καθώς είναι η δεύτερη μεγαλύτερη και ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά EV», πρόσθεσε, σημειώνοντας ότι η GM επενδύει αυτή τη στιγμή 35 δισεκατομμύρια δολάρια σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μπαταρίες παγκοσμίως.
Διαβάστε ακόμη
BofA: Δεν ήρθε ακόμη η ώρα για ένα «ράλι ανακούφισης» στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια
Σπάει τα κοντέρ η τιμή της αμόλυβδης – Ξεπέρασε και τα 2,60 ευρώ το λίτρο (vid)
H Φινλανδία σταματά το Σάββατο την παροχή φυσικού αερίου από τη Ρωσία