Η κρίση των ημιαγωγών συνεχίζει να ταλαιπωρεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες έχουν βάλει… φρένο στην παραγωγή καινούριων ΙΧ, αδυνατώντας να ικανοποιήσουν την ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση για καινούριο αυτοκίνητο.
Αυτός είναι και ο λόγος που παρατηρείται μείωση στις ταξινομήσεις σε διάφορες χώρες της Ευρώπης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Μ. Βρετανία όπου τον περασμένο μήνα πωλήθηκαν 214.000 καινούρια αυτοκίνητα, 34% λιγότερα από τον αντίστοιχο μήνα του 2020. Πρόκειται, μάλιστα, για τον ασθενέστερο εμπορικά Σεπτέμβριο σε επίπεδο πωλήσεων ΙΧ, τα τελευταία 23 χρόνια.
«Ήταν ένας απελπιστικά απογοητευτικός Σεπτέμβριος που λειτουργεί ως μια ένδειξη για τις καταστροφικές συνέπειες της πανδημίας στον αυτοκινητικό κλάδο», δηλώνει ο, Mike Hawes, Διευθύνων Σύμβουλος της ένωσης κατασκευαστών και εμπόρων αυτοκινήτων (SMMT). «Παρά την έντονη ζήτηση για νέα οχήματα το καλοκαίρι, τρεις διαδοχικοί μήνες έχουν πληγεί από την διακοπή της προσφοράς λόγω της μειωμένης διαθεσιμότητας ημιαγωγών», προσθέτει ο CEO της SMMT.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Newsauto.gr