Η ηλεκτροκίνηση αλλάζει σημαντικά όλες τις παραμέτρους της σύγχρονης αυτοκίνησης. Όμως, έχει και πολλά εμπόδια να ξεπεράσει. Και ένα από αυτά είναι ο συνδυασμός της με την καθαρή σπορ οδήγηση.
Μπορεί η ισχύς των ηλεκτροκινητήρων να ανεβαίνει πολύ εύκολα, όμως υπάρχει μία παράμετρος που δυσκολεύει τα πράγματα: οι μπαταρίες. Και μπορεί αυτοκίνητα όπως το Tesla Model S Plaid να ξεπερνούν τους 1.000 ίππους, όμως για τα πιο γήινα σπορ μοντέλα, τα πράγματα είναι λίγο πιο δύσκολα.
Η VW παραδέχεται ότι της είναι εξαιρετικά δύσκολο σε αυτή τη φάση της εξέλιξης της ηλεκτροκίνησης να παρουσιάσει κάποιο καθαρόαιμο ηλεκτρικό μοντέλο της σειράς R. Και επίσης είναι ακόμα πιο δύσκολο να φτιάξει ένα μοντέλο της σειράς ID σε σπορ εκδοχή και με τα χαρακτηριστικά ενός R.
Όπως εξήγησε ο υπεύθυνος του τμήματος για τα μοντέλα R της VW, Reinhold Ivenz, αν χρειαζόταν να φτιαχτεί ένα μοντέλο ID. R θα έπρεπε να έχει ειδικές μπαταρίες και νέα σχεδίαση στο πλαίσιο ώστε να χωρέσουν.
Οι μπαταρίες αυτές θα έπρεπε ή να είναι μεγαλύτερες ή νέας τεχνολογίας κάτι που θα τις έκανε πολύ πιο ακριβές. Ενώ παράλληλα το αυξημένο βάρος δεν είναι μέσα στην λογική ενός σπορ μοντέλου όπως αυτά της Σειράς R.
Προς το παρόν, σύμφωνα με το newsauto, οι πιο ισχυρές εκδόσεις των ID είναι αυτές με τα χαρακτηριστικά GTX και 299 άλογα. Σύμφωνα με τον Ivenz, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με γνήσιο χαρακτήρα R θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 500 άλογα και να κάνει το 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα.
Πάντως η εταιρία έχει στα σκαριά ένα σπορ πρωτότυπο στα πρότυπα των μοντέλων R το οποίο θα βασίζεται πάνω στη νέα πλατφόρμα SSP που θα υπάρχει ως βάση για τα μοντέλα του 2026. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα θα έχει κύκλωμα στα 800 V και θα επιτρέπει γρήγορες φορτίσεις.
Διαβάστε ακόμη:
Αυτά είναι τα 8 εντυπωσιακά γήπεδα του Μουντιάλ στο Κατάρ
ΡΑΕ: Στο υπουργείο Οικονομικών διαβιβάζονται τα υπερκέρδη για τη φορολόγηση των ηλεκτροπαραγωγών
ΥΠΕΝ: Φουλ καύση απορριμμάτων με τη συνδρομή ιδιωτών για να μειωθεί η ταφή στο 10%