search icon

Αυτοκίνητο

Ερευνα: Πόσοι σκέφτονται να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο (tweet)

Πόσο βάσιμες είναι οι ενστάσεις που εκφράζουν οι σκεπτικιστές και πόσο βάσιμες είναι οι ανησυχίες τους

Το ενδιαφέρον των καταναλωτών για τα ηλεκτρικά οχήματα προβλέπεται να αυξηθεί σημαντικά, με σχεδόν το 80% των αγοραστών αυτοκινήτων να εξετάζουν το ενδεχόμενο αγοράς ενός ηλεκτρικού μέχρι το 2028, σύμφωνα με την εταιρεία Cox Automotive.

Αυτή η αναμενόμενη αύξηση στο ενδιαφέρον για τα ηλεκτρικά αναμένεται να οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεων, ακόμα και σε αγορές όπως αυτή των ΗΠΑ που δεν δείχνουν μεγάλη διάθεση να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα.

Ωστόσο, υπάρχουν σημαντικές προϋποθέσεις για την ανάπτυξη αυτή. Οι σκεπτικιστές των ηλεκτρικών – εκείνοι που δεν σχεδιάζουν να αγοράσουν ένα EV μέσα στους επόμενους 24 μήνες – είναι ανοιχτοί στην ιδέα εάν τα ηλεκτρικά κοστίζουν το ίδιο με τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα και εάν γίνουν διαθέσιμες περισσότερες δημόσιες υποδομές φόρτισης.

Η έρευνα στην οποία συμμετείχαν 2.557 καταναλωτές, αποκάλυψε ότι το 45% είναι σκεπτικιστές των ηλεκτρικών. Το υπόλοιπο 55% εξετάζει το ενδεχόμενο αγοράς EV μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Οι σκεπτικιστές ανησυχούν κυρίως για:

Περισσότεροι από τους μισούς από αυτούς τους σκεπτικιστές αναμένεται να είναι έτοιμοι να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό σε τρία έως πέντε χρόνια, αν και το ένα πέμπτο δήλωσε ότι δεν θα αγοράσει ποτέ ένα ηλεκτρικό.

Η έρευνα σημειώνει ότι η μετάβαση από το απλό ενδιαφέρον στην αγορά εξαρτάται από την ανάπτυξη της υποδομής φόρτισης και την πρόοδο στην τεχνολογία των μπαταριών.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι προμηθευτές εστιάζουν στην ανάπτυξη μπαταριών υψηλής απόδοσης με εξελισσόμενες χημικές ουσίες. Η τεχνολογία μπαταριών στερεάς κατάστασης, η οποία υπόσχεται βελτιώσεις στην εμβέλεια, την ταχύτητα φόρτισης και την ασφάλεια, αποτελεί βασικό τομέα ανάπτυξης.

Αν και η φετινή ζήτηση σε ηλεκτρικά φαίνεται να έχει μειωθεί, οι εταιρείες πιστεύουν ότι τι κλίμα θα ανακάμψει. Παράλληλα, προσαρμόζουν τα χαρτοφυλάκιά τους για να συμπεριλάβουν πιο συμβατικά υβριδικά και plug-in υβριδικά, που θεωρούνται μεταβατικές τεχνολογίες προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση.

Ένα σημαντικό εμπόδιο, σύμφωνα με το newsauto, για την υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων είναι η έλλειψη εκπαίδευσης των καταναλωτών.

Για παράδειγμα, λιγότερο από το ένα τρίτο των δυνητικών αγοραστών ηλεκτρικών γνωρίζουν τις μεγάλες εγγυήσεις που δίνουν οι εταιρείες για τις μπαταρίες των αυτοκινήτων τους.

Διαβάστε ακόμη

Τουρισμός: 10% αύξηση στα έσοδα φέτος – Τι δείχνουν τα πρώτα στοιχεία για τη σεζόν

Ανάλυση Politico: Ποιες προκλήσεις υπάρχουν για τον Ρούτε όταν αναλάβει την ηγεσία του ΝΑΤΟ

«Έδραση Ψαλλίδας» – «Γαντζούλας ΑΤΕΕ»: Δύο τεχνικές εταιρείες αντιμέτωπες με το ηλεκτρονικό σφυρί

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version