Καλύτερη αλλά και με πολύ πιο ακριβά αυτοκίνητα και φορτηγά είναι πλέον η ελληνική αγορά εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων καθώς το Μητρώο Εισαγόμενων Μεταχειρισμένων Οχημάτων (ΜΕΜΟ) άλλαξε ριζικά τα δεδομένα και κατάφερε καίριο πλήγμα στους επιτήδειους εμπόρους.
Στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά επικρατούσε κυριολεκτικά ένα χάος και κάποιοι επιτήδειοι είχαν καταφέρει να κάνουν άνω κάτω μια ολόκληρη αγορά εις βάρος βέβαια των νόμιμων συναδέλφων τους.
Το Μητρώο Εισαγόμενων Μεταχειρισμένων Αυτοκινήτων (ΜΕΜΟ) επιχειρεί να βάλει μια τάξη σε όλη αυτή την κατάσταση ωστόσο η συλλογή των εγγράφων που πρέπει να αναρτήσει ο έμπορος ή ιδιώτης καταναλωτής στο σύστημα περιλαμβάνει χρόνο και χρήμα. Αυτομάτως όμως οι όποιες οικονομικές επιβαρύνσεις προκαλούνται αυξάνουν τις τιμές λιανικής.
Από την άλλη μεριά βέβαια οι νόμιμες εμπορίες εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων εκτιμούν ότι το ΜΕΜΟ δυσκολεύει πολύ τη δράση των επιτήδειων καθώς κανένας δεν τολμά να αναρτήσει πλαστό Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης ή ΚΤΕΟ στο σύστημα υπό τον φόβο των τρίμηνων διασταυρώσεων!
Παράλληλα η άνοδος των τιμών των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων σε όλη την ΕΕ επίσης έχει μειώσει την αγοραστική τους δύναμη και αφού δεν θα μπορούν να πραγματοποιήσουν κομπίνες και δεν θα υπάρχει κέρδος θα οδηγηθούν προς την έξοδο της αγοράς.
Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto.gr