Στα αυτοκίνητα SUV φαίνεται ότι έχουν στραφεί και οι Έλληνες καταναλωτές, ακολουθώντας τα πρότυπα των υπόλοιπων Ευρωπαίων.
Ωστόσο φέτος τον Οκτώβριο για πρώτη φορά στην Ελλάδα σχεδόν έξι στα δέκα καινούρια αυτοκίνητα αφορούσαν στην κατηγορία SUV καταλαμβάνοντας το 57% του συνόλου των πωλήσεων έναντι 46,2% που είχαν καταλάβει τον αντίστοιχο μήνα του 2020.
Δηλαδή, το ποσοστό ανόδου άγγιξε τις 10,8 μονάδες φέτος σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι.
Σε επίπεδο 10μήνου το ποσοστό των SUV αυτοκινήτων κατέλαβε το 46,8% έναντι 45,1% καταγράφοντας άνοδο 1,7% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ η κατηγορία B SUV σημείωσε το υψηλότερο ποσοστό ανόδου 6,8% καθώς τον Οκτώβριο του 2021 τα μοντέλα από την συγκεκριμένη κατηγορία κατέλαβαν το 26,6% του συνόλου των πωλήσεων έναντι 19,8% που είχαν καταλάβει τον αντίστοιχο μήνα του 2020.
Χαμηλότερα ποσοστά ανόδου τον Οκτώβριο σημείωσαν οι κατηγορίες C SUV (25,6%) με ποσοστό 3,6% και η D SUV (3,3%) με 1,2%.
Αντίθετα οριακή πτώση σημείωσαν οι πωλήσεις στην A SUV (1,2%) κατηγορία σε ποσοστό 0,6%, στην E SUV (0,3%) με -0,1%, στην F-G SUV (0,1%) με -0,1%.
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto