Παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως η πανδημία, η έλλειψη ηλεκτρονικών εξαρτημάτων και τα προβλήματα logistics, η Dacia σημείωσε άνοδο στις πωλήσεις το 2022, πουλώντας 573.800 αυτοκίνητα και σημειώνοντας αύξηση 6,8% σε σύγκριση με το 2021.
Επίσης, η μάρκα έφτασε σε ένα σημαντικό ορόσημο το 2022, καθώς έχει πουλήσει 8 εκατ. αυτοκίνητα παγκοσμίως, από το 2004.
Πέρυσι, η Dacia πέτυχε 7,6% μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη στις πωλήσεις επιβατικών οχημάτων σε πελάτες λιανικής, ενισχύοντας τη θέση της για δεύτερη συνεχή χρονιά (έχοντας κατακτήσει μερίδιο 6,2% το 2021).
Τέλος, η Dacia κέρδισε έδαφος στην Ευρώπη, με τις πωλήσεις των επιβατικών να εμφανίζονται αυξημένες κατά 15,4%, παρά τη συρρίκνωση της αγοράς κατά 4%.
Στην Ελλάδα, η Dacia πέτυχε αύξηση στις πωλήσεις της τάξης του 39,7% σε σχέση με το 2021, ενώ το μερίδιό της αυξήθηκε από το 2,3% το 2021, στο 3%. Αξίζει να σημειωθεί ότι το μερίδιο λιανικής της Dacia στην ελληνική αγορά αυξήθηκε από το 3,1% (2021) στο 4,4% (2022).
Διαβάστε ακόμη
Νικόλας Μαρτίνος: Θα παραδώσει το πρώτο φορτίο LNG στον νέο τερματικό σταθμό της Γερμανίας