search icon

Αυτοκίνητο

BYD: Γιατί αντιμετωπίζει προβλήματα σε αγορές του εξωτερικού

Στην Ευρώπη, η BYD πούλησε περίπου 16.000 οχήματα το 2023, πολύ κάτω από έναν εσωτερικό στόχο που είχε τεθεί το προηγούμενο έτος για την ήπειρο

Με νέες προκλήσεις στο εξωτερικό έρχεται αντιμέτωπη η κινεζική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων BYD, διαπιστώνοντας με αυτόν τον τρόπο πως η ταχεία ανάπτυξή της στο εσωτερικό δεν μεταφράζεται απαραίτητα σε γρήγορη επιτυχία στις μεγάλες ξένες αγορές.

Στελέχη της BYD, η οποία ξεπέρασε την Tesla στα τέλη του περασμένου έτους στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, δήλωσαν ότι τα ζητήματα περιλάμβαναν την αδύναμη ζήτηση στην αγορά, την πολύ υψηλή τιμολόγηση, τον ποιοτικό έλεγχο σχετικά με το πόσο γρήγορα η BYD θα πρέπει να επιδιώξει να πάρει μερίδιο αγοράς, σύμφωνα με την Wall Street Journal. Μάλιστα επισήμαναν ότι η απειρία της εταιρείας φάνηκε σε ορισμένα προβλήματα που έχουν προκύψει, όπως  η συσσώρευση χιλιάδων οχημάτων σε ευρωπαϊκές αποθήκες.

Η BYD έχει κατακλύσει τον κλάδο των EV με ιλιγγιώδη ανάπτυξη, κυρίως στην εγχώρια αγορά της, όπου έχει γίνει ο Νο. 1 κατασκευαστής αυτοκινήτων σε συνολικές πωλήσεις. Τα στελέχη δήλωσαν ότι η εταιρεία είναι απίθανο να επιτύχει τον εσωτερικό στόχο της ηγεσίας να πουλήσει 400.000 αυτοκίνητα εκτός Κίνας φέτος, σε σύγκριση με 242.765 που πωλήθηκαν πέρυσι.

Στην Ευρώπη, η BYD πούλησε περίπου 16.000 οχήματα το 2023, πολύ κάτω από έναν εσωτερικό στόχο που είχε τεθεί το προηγούμενο έτος για την ήπειρο. Ένας εκπρόσωπος της BYD είπε ότι η αναφορά της Wall Street Journal ήταν «ασύμβατη με τα γεγονότα».

«Η BYD είναι πολύ ικανοποιημένη με τα επιτεύγματα των ομάδων μας στο εξωτερικό, συμπεριλαμβανομένου αυτού στην Ευρώπη», είπε ο εκπρόσωπος, προσθέτοντας ότι η εταιρεία εξάγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα εδώ και μόλις δύο χρόνια και είναι σίγουρη για τις δραστηριότητές της στο εξωτερικό.

Υπό τον Πρόεδρο Ουάνγκ Τσουάνφου, η BYD ελπίζει να ακολουθήσει τα βήματα των ιαπωνικών και νοτιοκορεατικών αυτοκινητοβιομηχανιών. Η εταιρεία χτίζει σε γερά θεμέλια, έχοντας κερδίσει το ισοδύναμο των περίπου 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023, σχεδόν διπλάσιο σε σχέση με το 2022. Η κεφαλαιοποίησή της έχει μειωθεί πάνω από το ένα πέμπτο από το περασμένο καλοκαίρι, αλλά παραμένει πάνω από 70 δισεκατομμύρια δολάρια, περισσότερο από τη Ford Motor ή τη General Motors.

Η BYD έχει αποφύγει σημαντικά ζητήματα ποιότητας, ωστόσο, έχουν σημειωθεί περιστατικά που επηρεάζουν τόσο επιβατικά όσο και επαγγελματικά οχήματα. Αρκετά ζητήματα ποιότητας BYD έχουν δημοσιοποιηθεί, συμπεριλαμβανομένων καταγγελιών για ξεφλούδισμα χρωμάτων και πλαστικών και οχημάτων που παραμορφώνονται κάτω από το βάρος των σχαρών οροφής.

Τα οχήματα BYD κοστίζουν πολύ περισσότερο στο εξωτερικό από ό,τι στην Κίνα, γεγονός που μειώνει την ικανότητα ανταγωνισμού. Το κορυφαίο εξαγωγικό μοντέλο της BYD, το Atto 3, κοστίζει περισσότερα από 41.000 δολάρια στη Γερμανία. Αυτή η τιμή είναι 5% χαμηλότερη από το συγκρίσιμο ID.3 της Volkswagen. Το ίδιο αυτοκίνητο BYD πωλείται για λιγότερο από 20.000 δολάρια στην Κίνα.

Διαβάστε ακόμη:

Βίλα Βγενόπουλου: Στις 27 Μαρτίου ο εκούσιος πλειστηριασμός με τιμή €4,2 εκατ. (pics)

JP Morgan: Η Ελλάδα είναι καλύτερα να παραμείνει στις αναδυόμενες αγορές (γραφήματα)

«Κόκκινα δάνεια»: Στον SSM οι νέοι στόχοι έως το 2026 – Το «μείγμα» των κινήσεων και οι πωλήσεις που εκκρεμούν

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version