search icon

Αυτοκίνητο

Bentley Mulliner Batur: Θα κατασκευαστεί μόνο σε 18 μονάδες που έχουν ήδη πουληθεί (pic)

Η Mulliner Batur είναι η πιο ισχυρή Bentley που έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα, καθώς αποδίδει πάνω από 740 ίππους

Η Bentley Motors αποκάλυψε το Bentley Mulliner Batur -ένα νέο δίθυρο grand touring coupé, το οποίο ενσαρκώνει την καινούργια άποψη της πολυτελούς μάρκας για τη σχεδίαση. Ο προγραμματισμός προβλέπει ότι θα κατασκευαστεί μόνο σε 18 μονάδες.

Δημιουργημένο από τον Διευθυντή Σχεδίασης Andreas Mindt και την ομάδα του, το Batur είναι ένα αυθεντικό δείγμα του νέου σχεδιαστικού DNA που θα καθοδηγήσει τον σχεδιασμό της μελλοντικής σειράς ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) της Bentley.

Η Mulliner Batur είναι επίσης η πιο ισχυρή Bentley μέχρι σήμερα, καθώς αποδίδει πάνω από 740 ίππους. Ο συναρμολογημένος στο χέρι κινητήρας διπλού στροβιλοσυμπιεστή W12 6.0 έχει συμβάλει καθοριστικά στην επιτυχία της Bentley τις τελευταίες δύο δεκαετίες.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η απόδοση του κινητήρα θα ταιριάξει με το πιο προηγμένο σασί της Bentley που υπήρξε ποτέ, με αερανάρτηση ρυθμισμένης ταχύτητας, ηλεκτρικό ενεργό έλεγχο κατά της κύλισης, eLSD, σύστημα διεύθυνσης σε τέσσερις τροχούς και torque vectoring. Και οι 18 μονάδες της Batur έχουν ήδη πουληθεί.

Κάθε μία θα σχεδιαστεί σε συνεργασία με τον κάθε αγοραστή, με καθοδήγηση από την εσωτερική ομάδα σχεδιασμού της Mulliner. Οι αγοραστές θα μπορούν να προσδιορίσουν το χρώμα και το φινίρισμα σχεδόν κάθε επιφάνειας της Batur, για να δημιουργήσουν ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο.

Στη συνέχεια, το καθένα θα κατασκευαστεί στο χέρι κατά τη διάρκεια αρκετών μηνών στο εργαστήριο της Mulliner, στο εργοστάσιο ουδέτερου άνθρακα της Bentley στο Crewe της Αγγλίας, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται στα μέσα του 2023.

Ακόμη, οι οδηγοί θα μπορούν να επιλέξουν την ισορροπία μεταξύ άνεσης οδήγησης και ελέγχου αμαξώματος χρησιμοποιώντας το Drive Dynamics Control τεσσάρων λειτουργιών στην κεντρική κονσόλα, επιλέγοντας μεταξύ Sport, Bentley, Comfort και Custom.

Η πέδηση γίνεται μέσω του συστήματος πέδησης CSiC (Carbon-Silicon-Carbide) της Bentley, με δίσκους 440 χιλ. μπροστά και 410 χιλ. πίσω, σε συνδυασμό με δαγκάνες 10 εμβόλων μπροστά και τεσσάρων εμβόλων πίσω.

Διαβάστε ακόμη

Αυτοκινητόδρομοι: Πετούν το «γάντι» Vinci και Hocthief για τις τιμές των διοδίων

Crystal Symphony: Από τον Πειραιά η εκκίνηση του νέου κρουαζιερόπλοιου της Crystal Cruises (pics)

Φινλανδία: Η Σάνα Μάριν παραιτήθηκε από την ηγεσία του κόμματός της

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

 

Exit mobile version