Την εξαγορά της ομάδας F1 του ελβετικού ομίλου Sauber σχεδιάζει η Audi της Volkswagen, πριν από την ένταξή της στην αγωνιστική πίστα το 2026, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα.
Η Audi απέκτησε μειοψηφικό μερίδιο στην ελβετική Sauber τον Ιανουάριο του περασμένου έτους, με αρχικό σχέδιο να φτάσει σε ποσοστό έως και 70%, υπό τον τότε διευθύνοντα σύμβουλο Markus Duesmann. Η Sauber ανήκει στην επενδυτική εταιρεία Longbow Finance, η οποία συμβάλλει στη διαχείριση των περιουσιακών στοιχείων της δυναστείας Rausing, της οικογένειας που βρίσκεται πίσω από την Tetra Laval, μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις συσκευασίας τροφίμων στον κόσμο.
Μετά την αποχώρηση του Duesmann και την τοποθέτηση του διαδόχου του Gernot Döllner, τα σχέδια αυτά άλλαξαν στα τέλη του περασμένου έτους σε ένα σχέδιο για την επιδίωξη ιδιοκτησίας 100%, δήλωσε ένας από τους ανθρώπους.
Εκπρόσωπος της Audi αρνήθηκε να σχολιάσει, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η μειοψηφική συμμετοχή της Audi στη Sauber ήταν ένα «σημαντικό ορόσημο στην πορεία προς την είσοδο της Audi στη Formula 1 το 2026, για την οποία το Sauber Group θα είναι ο στρατηγικός εταίρος της μάρκας και η ομάδα έργων της», δήλωσε εκπρόσωπος της Sauber. «Δεν σχολιάζουμε περαιτέρω τη μετοχική δομή της ομάδας αυτή τη στιγμή».
Οι επενδυτές και οι μάρκες αυτοκινήτων προσπαθούν όλο και περισσότερο να αποκτήσουν μερίδια στις ομάδες της F1, τα οποία ιστορικά συνήθιζαν να ανταλλάσσουν χέρια για μόλις 1 λίρα και αποτελούσαν προνόμιο των πλούσιων οπαδών των αγώνων που ήταν ευτυχείς να επιδοτούν ένα άθλημα γνωστό για τις συγκινήσεις του περισσότερο από τις οικονομικές αποδόσεις του.
Ο Καναδός δισεκατομμυριούχος Λόρενς Στρολ πούλησε πρόσφατα ένα μερίδιο στην αμερικανική εταιρεία ιδιωτικών κεφαλαίων Arctos Partners, η οποία έχει επίσης συμμετοχές στους Boston Red Sox και στον ιδιοκτήτη της ποδοσφαιρικής ομάδας του Λίβερπουλ Fenway Sports Group, αποτιμώντας την ομάδα της F1 σε περίπου 1 δισεκατομμύριο λίρες (1,3 δισεκατομμύρια δολάρια).
Η Ford Motor Co. κάνει επίσης την επιστροφή της εγκαίρως για το 2026, επιστρέφοντας στην F1 περισσότερες από δύο δεκαετίες μετά την εγκατάλειψή της, μετά τη σύναψη συμφωνίας με τη Red Bull στις αρχές του 2023.
Η VW έδωσε στην Porsche AG και την Audi το πράσινο φως για να επιδιώξουν ξεχωριστές συμμετοχές στην F1 το 2022. Η Audi κατασκευάζει επί του παρόντος το εργοτάξιό της στο Neuburg με περισσότερους από 220 υπαλλήλους να εργάζονται στο έργο. Η Audi απέκτησε μειοψηφικό μερίδιο στη Sauber τον Ιανουάριο του περασμένου έτους, αλλά αρνήθηκε να σχολιάσει το μέγεθος ή το τίμημα που καταβλήθηκε για το μερίδιο.
Η προσπάθεια της Porsche να εισέλθει στην F1 σύντομα κατέρρευσε, αφού τερμάτισε τις πολύμηνες συνομιλίες με την Red Bull GmbH ως πιθανό συνεργάτη, όπως μεταδίδει το Bloomberg.
Ο επικεφαλής ανάπτυξης της Audi Oliver Hoffmann είναι έτοιμος να παραιτηθεί και να αναλάβει το έργο της F1, δήλωσαν οι άνθρωποι, οι οποίοι ζήτησαν να μην κατονομαστούν συζητώντας ευαίσθητες πληροφορίες. Ένας σύντομος κατάλογος υποψηφίων για την αντικατάσταση του Hoffmann αναμένεται να καταρτιστεί και να αξιολογηθεί μέσα στις επόμενες δύο έως έξι εβδομάδες, δήλωσε ένας από τους ανθρώπους.
Διαβάστε ακόμη
Οι 60 μέρες που θα κρίνουν υπερπλεόνασμα και παροχές πριν από το Πάσχα
Γιατί οι νέοι περιβαλλοντικοί κανονισμοί ευνοούν τις μεγαλύτερες ταχύτητες στα πλοία (γράφημα)
Διαδίκτυο: Ερχεται το gigabit voucher για υπερ-γρήγορες ταχύτητες – Πότε θα τρέξει η δράση
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ