search icon

Αυτοκίνητο

Αντεπίθεση από τη Honda: Διπλασιάζει τις επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση έως το 2030

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να δαπανήσει πάνω από 64 δισ. δολάρια σε ηλεκτροκίνηση και software

Η ιαπωνική Honda Motor σχεδιάζοντας να διαθέσει περίπου 65 δισεκατομμύρια δολάρια στο πλαίσιο του δεκαετούς πλάνου ανάπτυξής της έως το 2030 ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να διπλασιάσει τις επενδύσεις της στην ηλεκτροκίνηση και τον τομέα του software.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Honda, Τοσιχίρο Μίμπε, δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου ότι η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να δαπανήσει συνολικά 10 τρισεκατομμύρια γιεν (64,88 δισεκατομμύρια δολάρια) για την ηλεκτροκίνηση και το software διπλασιάζοντας το ποσό που είχε υποσχεθεί τον Απρίλιο του 2022.

Η εταιρεία έχει υστερήσει σημαντικά στο κρίσιμο πεδίο της ηλεκτροκίνησης και στόχος της ήταν πρώτα να διασφαλίσει ότι θα μπορούσε να προμηθεύεται αξιόπιστα μπαταρίες και να επιτύχει περικοπές κόστους και βελτιώσεις απόδοσης προτού επικεντρωθεί σε οχήματα που καθορίζονται από το λογισμικό, όπως είπε ο Μίμπε.

«Όσον αφορά στην ενίσχυση της ανάπτυξης λογισμικού, συνειδητοποιήσαμε ότι το ποσό που είχαμε υπολογίσει πριν από δύο χρόνια δεν ήταν αρκετό, επομένως το αυξήσαμε σημαντικά», είπε ο Mίμπε, μετά από μια παρουσίαση που επικεντρώθηκε κυρίως στις βελτιώσεις υλικού.

Από 2026 τα ηλεκτρικά της Honda

Τα μοντέλα μιας σειράς οχημάτων με μπαταρίες της Honda θα ξεκινήσουν να κυκλοφορούν από το 2026, θα έχουν αυτονομία 300 μιλίων (482 χλμ) ή και περισσότερο, τόνισε ο Μίμπε, δεσμευόμενος να εξοπλίσει τα αυτοκίνητα με ένα εξαιρετικά λεπτό πακέτο μπαταριών και μια πρόσφατα αναπτυγμένη συμπαγής ηλεκτρονικός άξονας.

Η αυτοκινητοβιομηχανία είπε ότι στόχευε να μειώσει το κόστος προμήθειας μπαταριών στη Βόρεια Αμερική κατά περισσότερο από 20% έως το 2030 και να μειώσει τα έξοδα παραγωγής κατά περίπου 35%, εν μέρει ενισχύοντας την ενοποίηση των ανταλλακτικών.

Η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας μετά την Toyota Motor, αρχικά παρουσίασε τη «Honda 0 Series» με μπαταρία τον Ιανουάριο, καθώς ετοιμάζεται για μια μακροπρόθεσμη «αντεπίθεση» με στόχο να καλύψει τη διαφορά με τους παγκόσμιους αντιπάλους στη μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η Honda αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό από καθιερωμένα παγκόσμια brand που κυκλοφόρησαν ηλεκτρικά οχήματα με ταχύτερους ρυθμούς και παίκτες όπως η Tesla και μια σειρά από κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η BYD.

Η αυτοκινητοβιομηχανία μειώνει το εργατικό δυναμικό παραγωγής πλήρους απασχόλησης στην Κίνα λόγω του έντονου ανταγωνισμού, με περίπου 1.700 εργαζόμενους να έχουν συμφωνήσει να αποχωρήσουν από αυτήν την εβδομάδα, καθώς οι πωλήσεις αυτοκινήτων της μειώνονται στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο.

Ο Μίμπε τόνισε ότι η Honda σχεδιάζει να λανσάρει επτά μοντέλα στη σειρά EV παγκοσμίως έως το 2030, αλλά επεσήμανε ότι η εξάπλωση των ηλεκτρικών οχημάτων στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη επιβραδύνεται, μετά από ένα υψηλό επίπεδο στο οποίο έφτασε το προηγούμενο διάστημα.

Η Honda αποκάλυψε σχέδια τον περασμένο μήνα να επενδύσει 11 δισεκατομμύρια δολάρια σε νέα εργοστάσια παραγωγής EV και μπαταριών παράλληλα με τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις στο Οντάριο του Καναδά, καθώς ετοιμάζεται να επεκταθεί στην αγορά της Βόρειας Αμερικής.

Διαβάστε ακόμη

Τράπεζες: Κέρδη πάνω από ένα δισ. ευρώ το α’ τρίμηνο του 2024 – Η «ακτινογραφία» των αποτελεσμάτων

Αργίες 2024: Πότε πέφτει το επόμενο τριήμερο – Ποιοι εργαζόμενοι δεν θα δουλέψουν

Eurostat: H Ελλάδα κατέγραψε τη μεγαλύτερη πτώση στις πτωχεύσεις το α’ τρίμηνο του 2024

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version