Η Bentley ολοκληρώνει τη νέα της γκάμα των μοντέλων Grand Tourer με τη Flying Spur Speed. Τοποθετείται πάνω από την έκδοση S και διαθέτει επιπλέον ισχύ 85 ίππων και 130 Nm περισσότερη ροπή, με αποτέλεσμα βελτιωμένες επιδόσεις τόσο στην επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, όσο και στην τελική ταχύτητα που αγγίζει πλέον τα 333 χλμ./ώρα.
Ο κινητήρας αποδίδει 635 PS και 900 Nm ροπής, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση να επιτυγχάνονται σε 3,8 δευτερόλεπτα.
Η Flying Spur Speed χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα μετάδοσης της Continental GT, με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων της ZF, προσφέροντας ομαλή επιτάχυνση, ταχύτερες αλλαγές σχέσεων και βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου. Οι ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων επιτυγχάνονται με την προ-επιλογή της επόμενης σχέσης, μειώνοντας την απώλεια της ροπής στους τροχούς, ενώ την ίδια στιγμή βελτιώνουν την απόδοση. Η μέγιστη ταχύτητα των 333 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται με την 6η σχέση, με τις υπόλοιπες δύο (7η και 8η) να είναι overdrive, με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης.
Οι τροχοί Speed των 22 ιντσών είναι στάνταρ.
Το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης της Flying Spur Speed έχει ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο ώστε υπό κανονικές συνθήκες να στέλνει περισσότερη ισχύ και ροπή στους πίσω τροχούς. Ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος και της ολίσθησης των τροχών, θα στείλει αυτόματα την κίνηση και στον εμπρός άξονα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παρουσιάζει βελτιωμένη συμπεριφορά μέσα στις καμπές, ενώ η τετρακίνηση εξαλείφει ουσιαστικά το φαινόμενο της υποστροφής χαρίζοντας απόλυτη ισορροπία.
Αντίθετα, στις υψηλές ταχύτητες οι πίσω τροχοί έχουν την ίδια φορά με τους εμπρός, αυξάνοντας τη σταθερότητα και καθιστώντας πιο ασφαλείς τις προσπεράσεις και τις αλλαγές κατεύθυνσης. Η καμπίνα της διαθέτει ένα νέο μοναδικό χρωματικό ύφος που περιλαμβάνει τη χρήση του υφάσματος μικροϊνών Dinamica. Η Bentley χρησιμοποιεί στο νέο της μοντέλο το ύφασμα Dinamica Pure, το οποίο σε σχέση με το κανονικό Dinamica, διαθέτει σε ποσοστό 73% ανακυκλωμένο πλαστικό.
Τέλος, το Bentley Dynamic Ride System έχει σχεδιαστεί για να βελτιώνει τόσο τον χειρισμό του αυτοκινήτου, όσο και την οδηγική άνεση. Ένα ηλεκτρικό κύκλωμα 48V ελέγχει μια ηλεκτρονική μονάδα που διαχειρίζεται τη λειτουργία των ενεργών αντιστρεπτικών ράβδων, τροποποιώντας ondemand την ακαμψία τους, μειώνοντας έτσι τις κλίσεις στις στροφές.
Διαβάστε επίσης
Σταϊκούρας: Στο 5,3% αναθεωρείται η εκτίμηση για την ανάπτυξη το 2022
«Tethys»: 72 ξενοδοχεία «κερδίζουν» μια δεύτερη ευκαιρία (pics)