Μπορεί το Nissan GT-R να αριθμεί σχεδόν μιάμιση δεκαετία ζωής, συνεχίζει, όμως, να αποτελεί το απόλυτο talk-of-the-town, όντας ένα από τα πιο ποθητά sportscar, παγκοσμίως.

Μάλιστα, πέρα από ξεχωριστή θέση στην καρδιά των petrolheads φαίνεται πως αποτελεί και τον «βασιλιά» των social media, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας παροχής μαθημάτων οδήγησης Zutobi.

Ή αλλιώς, πρόκειται για το πιο πολυσυζητημένο αυτοκίνητο σε κάποιες από τις δημοφιλέστερες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Ειδικότερα, μέσα σε μια εβδομάδα η ονομασία του πανίσχυρου ιαπωνικού μοντέλου συμπεριλήφθηκε σε 11.771 «χτυπήματα» στο Twitter, σε 15.900 δημοσιεύματα στο Reddit και σε 9.00.000 hastags στο Instagram, με το συνολικό σκορ να είναι 8,66/10.

Δεύτερη στη λίστα είναι η Ford Mustang (σκορ 7,1/10) με 8.293 tweets, 5.780 αναφορές στο Reddit και 14.046.162 hashtags στο Instagram, με την τριάδα να ολοκληρώνει το Honda Civic (σκορ 7,02/10) με 8.627 tweets, 12.700 reddit σχόλια και 7.692.317 hashtags.

Διαβάστε περισσότερα στο Newsauto