search icon

Αυτοκίνητο

Αυτή η αυτοκινητοβιομηχανία κινδυνεύει με χρεοκοπία

Τα σχετικά ρεπορτάζ κορυφαίων οικονομικών sites κάνουν λόγο για αναπόφευκτη οικονομική καταστροφή, αφού τα τελευταία χρόνια σημειώνει συνεχώς ζημιές και οι επενδύσεις που έχουν γίνει δεν έχουν πιάσει τόπο

Για μία ακόμα φορά στην ολιγοετή ιστορία της, η Fisker βρίσκεται μισό βήμα από τη χρεοκοπία. Η αυτοκινητοβιομηχανία φέρεται να έχει αποτύχει ως προς τους στόχους που είχαν τεθεί για τη βιωσιμότητά της και τώρα, ψάχνει τρόπο προκειμένου να επιβιώσει.

Τα σχετικά ρεπορτάζ κορυφαίων οικονομικών sites μάλιστα κάνουν λόγο για αναπόφευκτη οικονομική καταστροφή της Fisker, μιας και τα τελευταία χρόνια σημειώνει συνεχώς ζημιές και οι επενδύσεις που έχουν γίνει δεν έχουν πιάσει τόπο.

Οι επενδυτές της μοιάζουν έτοιμοι να διακόψουν τη χρηματοδότηση, την ώρα που οι ιθύνοντες έχουν ξεκινήσει ήδη να προχωρούν σε απολύσεις προσωπικού προκειμένου να γλιτώσουν πρόσκαιρα το όποιο κόστος.

Σε μία κίνηση απόγνωσης, η Fisker φέρεται να έχει προσλάβει ειδικούς συμβούλους για να ερευνήσουν την όποια πιθανότητα υπάρχει η εταιρεία να γλιτώσει τη χρεοκοπία.

Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει ήδη δηλώσει ανοιχτά, πως το 2024 θα είναι μία ακόμα δύσκολη χρονιά, καθώς αναμένουν να παραδώσει περίπου 20.000 Ocean παγκοσμίως.

Το Fisker Ocean είναι το μοντέλο που θα μπορούσε δυνητικά να σώσει την εταιρεία, εφόσον πετύχει το εμπορικό του λανσάρισμα στην Ευρώπη.

Το κώλυμα είναι, πως οι επιδοτήσεις για την αγορά ηλεκτρικού έχουν διακοπεί στις περισσότερες χώρες και αυτό λειτουργεί δυσανάλογα με την αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Συνεπώς, ακόμα και η πώληση 20.000 μονάδων του μοντέλου αποτελούν ένα στοίχημα.

Η αξία της μετοχής της Fisker στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης έχει καταρρεύσει τις τελευταίες μέρες, μετά την είδηση ότι μάλλον τελειώνει η εμπορική της πορεία. Για την ακρίβεια, μειώθηκε κατά 50%, γεγονός που προσθέτει ένα ακόμα πρόβλημα στο «βουνό» που έχει μπροστά της.

Πάντως, όπως υπενθυμίζει το newsauto, δεν είναι η πρώτη φορά που η Fisker βρίσκεται στο χείλος της χρεοκοπίας, αφού και το 2013 βρέθηκε στο ίδιο ακριβώς σημείο, πριν σωθεί από τον Όμιλο Wanxiang σε δημοπρασία τον Φεβρουάριο του 2014, ενώ δύο χρόνια μετά ο ιδρυτής της Henrik Fisker αγόρασε και πάλι τα δικαιώματά της.

Διαβάστε ακόμη 

Ναυτιλία: «Χρυσές εποχές» για τα δεξαμενόπλοια – Η εικόνα για τα φορτηγά πλοία

Νέος κύκλος επενδύσεων των Ισραηλινών στην Αθήνα (pics)

Lifting σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς – Πότε βγαίνουν στους δρόμους τα πρώτα υπερσύγχρονα λεωφορεία

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version