search icon

Αυτοκίνητο

Αφιέρωμα: Τι σημαίνουν τα λογότυπα που έχουν οι εταιρείες αυτοκινήτου

Τα λογότυπα της κάθε μάρκας έχουν ξεχωριστή σημασία. Πρώτον γιατί αποτελούν τον κυριότερο λόγο έτσι ώστε να την αναγνωρίζει κάποιος είτε γνώστης είτε όχι, και δεύτερον γιατί έχουν συναισθηματική αξία

Από παιδάκια μαζεύαμε αυτοκόλλητα με την αγαπημένη μας φίρμα ή κολλούσαμε αφίσες στον τοίχο του δωματίου.

Σπάνια όμως γνωρίζουμε τη σημασία του κάθε logo και τι κρύβεται πίσω από τη σχεδίασή του.

Και επειδή σε ορισμένες περιπτώσεις αυτά χρονολογούνται πολλές δεκαετίες πίσω, η ιστορία του κάθε σχεδίου έχει η κάθε μία το δικό της μοναδικό ενδιαφέρον.

Για πάμε να τις δούμε μία προς μία.

Alfa Romeo

Πριν από 112 χρόνια μία ομάδα επιχειρηματιών στο Μιλάνο ιδρύει την Ανώνυμη Αυτοκινητοβιομηχανία της Λομβαμρδίας, από την οποία προκύπτει και η συντομογραφία ALFA.

Έπειτα από λίγα χρόνια ο Ιταλός επιχειρηματίας Nicolas Romeo αγοράζει την εταιρία και έτσι προκύπτει το όνομα Alfa Romeo.

Το σχεδιασμό του σήματος ανέλαβε ένας Ιταλός σχεδιαστής, που εμπνεύστηκε από το σήμα της πόλης του Μιλάνου (ερυθρός σταυρός) και από το οικόσημο (ασπίδα με ένα ερπετό) της ιστορικής οικογένειας Βισκόντι.

Το ερπετό που εμφανίζεται στο σήμα είναι σύμφωνα με τη μυθολογία ένα αιμοβόρο πλάσμα που κατοικούσε δίπλα σε ποτάμι της ιταλικής πόλης και κατασπάραζε τους περαστικούς, μέχρι που ένας πρόγονος των Βισκόντι το σκότωσε.

Διαβάστε το αφιέρωμα στο newsauto

Exit mobile version