Με μεγάλη επιτυχία και τη συμμετοχή εκπροσώπων ΜΜΕ και στελεχών του συνόλου της αγοράς Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Συσκευών, παρουσιάστηκε το Toyotomi ErAI All DC Inverter, η πρώτη σειρά οικιακών κλιματιστικών με ενσωματωμένη τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ).
Η Toyotomi, νούμερο 1 εταιρία σε πωλήσεις κλιματιστικών στην Ελλάδα εδώ και 2 δεκαετίες (βάσει GFK 2023), με το ErAI συστήνει και επισήμως στο κοινό την τρίτη γενιά κλιματιστικών inverter, με τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης, που προσφέρει αποτελεσματικό λειτουργικό έλεγχο, διασφαλίζει καλύτερες αποδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας.
Αξιοποιώντας την τεχνολογία ΑΙ, το «ευφυές» ErAΙ αντιμετωπίζει με ευελιξία τις διαφορές στη θερμοκρασία του περιβάλλοντος, του μεγέθους του δωματίου και του θερμικού φορτίου, συνυπολογίζοντας τις ανάγκες και τις συνήθειες του χρήστη, με αποτέλεσμα να πετυχαίνει υψηλές αποδόσεις και να προσφέρει μια μοναδική, εξατομικευμένη εμπειρία χρήσης.
Συγκεκριμένα, ενσωματώνοντας έναν επαναστατικό αλγόριθμο, το κλιματιστικό ErAI συλλέγει ανά δευτερόλεπτο δεδομένα από τον χώρο, εξασφαλίζοντας 15% ετήσια εξοικονόμηση ενέργειας σε σχέση με ένα παρόμοιο κλιματιστικό inverter χωρίς ΑΙ. Παράλληλα, επιτυγχάνεται η μείωση των εκπομπών άνθρακα κατά 48 κιλά (στο μέσο κλιματιστικό 12.000 BTU) που ισοδυναμεί με τον άνθρακα που απορροφάται από ένα δέντρο ετησίως, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην προστασία του περιβάλλοντος.
Με smart dry-ανεξάρτητη λειτουργία αφύγρανσης, ιονιστή Plasma, αποστείρωση αέρα UVC, Φίλτρο HEPA (13) 3PLUS για καθαρισμό του αέρα, λειτουργία φωνητικών εντολών, λειτουργία περιορισμού απόδοσης “P”, ηλεκτρική αντίσταση εξωτερικής μονάδας για απρόσκοπτη λειτουργία από τους -25οC έως τους 50οC, αποτελεί την καλύτερη επένδυση για ψύξη και θέρμανση, όλες τις εποχές του χρόνου.
Το Toyotomi ErAI, πέρα από την τεχνολογική υπεροχή και πρωτοπορία, ξεχωρίζει όντας η επιτομή του ιαπωνικού design: ένα κομψό και μοντέρνο κλιματιστικό, που διατίθεται στις τρεις εντυπωσιακές αποχρώσεις Mystery White, Midnight Blue και Black Velvet.
Στην εκδήλωση, την οποία παρουσίασε ο Παναγιώτης Χατζηδάκης, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μία μοναδική διαδραστική εμπειρία, βασισμένη στην Τεχνητή Νοημοσύνη, από την οποία έλαβαν και ένα εξατομικευμένο έργο τέχνης ως αναμνηστικό.
Η παρουσίαση του Toyotomi ErAI πλαισιώθηκε από τις ομιλίες του Καθηγητή του Τμήματος Πληροφορικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης κ. Ιωάννη Βλαχάβα, που εξήγησε στους παρευρισκόμενους ότι οι αυξανόμενες αναφορές στην Τεχνητή Νοημοσύνη είναι απολύτως δικαιολογημένες, καθώς ενσωματώνεται με γρήγορους ρυθμούς στην καθημερινότητά μας, κάνοντας τη ζωή μας ευκολότερη και πιο αποτελεσματική.
Στη συνέχεια, η κα Κωνσταντίνα Κοτταρίδη, Καθηγήτρια του Τμήματος Οικονομικής Επιστήμης και Διευθύντρια του Εργαστηρίου Βιοικονομίας, Κυκλικής Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Πειραιώς, ανέδειξε την ανάγκη συμπόρευσης των καταναλωτών με τις αρχές της πράσινης οικονομίας, τονίζοντας πως η αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά στην επίτευξη περιβαλλοντικών στόχων, όπως είναι η μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και η ρύπανση.
Την επένδυση σε καινοτόμα και αξιόπιστα προϊόντα έθεσε στο επίκεντρο της στρατηγικής της Γ.Ε. Δημητρίου Α.Ε.Ε. – εταιρείας του Ομίλου Quest, επισήμου & αποκλειστικού αντιπροσώπου της Toyotomi στην Ελλάδα για 35 και πλέον χρόνια – ο Πρόεδρος της Εταιρείας, κ. Γιώργος Δημητρίου:
«Η Τεχνητή Νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στον τρόπο που ζούμε και εργαζόμαστε, με τις προοπτικές εξέλιξης από την ενσωμάτωσή της στον κλιματισμό να είναι τεράστιες. Σήμερα, παρουσιάζουμε ένα πρωτοποριακό προϊόν, το ErAI, το 1ο με ενσωματωμένη τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης, το οποίο πρεσβεύει απόλυτα τα ιδανικά της Toyotomi: Αξιοπιστία, Ποιότητα, Καινοτομία. Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι με το ErAI η Toyotomi μας εισάγει στην Τρίτη γενιά inverter κλιματιστικών. Είμαι σίγουρος ότι η Toyotomi θα συνεχίσει να κάνει τη διαφορά στον κλιματισμό και πιστεύω ότι θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι κατασκευαστές. Η προώθηση τέτοιων καινοτόμων προϊόντων, με γνώμονα την εξοικονόμηση ενέργειας και την προστασία του περιβάλλοντος, ευνοούν τον υγιή ανταγωνισμό και την ίδια την αγορά. Είμαστε υπερήφανοι γιατί καταφέρνουμε να μείνουμε πιστοί στη δέσμευσή μας να προσφέρουμε στον Έλληνα καταναλωτή καινοτόμες λύσεις υψηλής ποιότητας, που βελτιώνουν τη ζωή του».
Διαβάστε ακόμη
Κίνηση ματ από τη Merck στον κλάδο των φαρμάκων κατά της παχυσαρκίας – Το deal με την Hansoh
Πώς ένα μικρό πουλί βοήθησε στην αναστήλωση της Παναγίας των Παρισίων
Κομισιόν: Η Ελλάδα μείωσε αισθητά τα διαφυγόντα έσοδα από τον ΦΠΑ (upd)