Sponsored Content

Αν και η ηλεκτρονική τιμολόγηση έχει θεσμοθετηθεί νομοθετικά στην Ελλάδα από το 2006, προς το παρόν υποχρεωτική είναι μόνο για τις συναλλαγές με το Δημόσιο και όχι μεταξύ επιχειρήσεων. Ωστόσο αυτό αναμένεται να αλλάξει σύντομα, καθώς η ελληνική κυβέρνηση υπέβαλε αίτημα στην Koμισιόν για την καθολική εφαρμογή του μέτρου σε όλες τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα από τον Ιανουάριο του 2025. Στο μεταξύ, χιλιάδες επιχειρήσεις ήδη χρησιμοποιούν λύσεις Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης μέσω παρόχου, απολαμβάνοντας πολλαπλά οφέλη όπως τη μείωση των λειτουργικών και διαχειριστικών εξόδων τους, αλλά και την ελαχιστοποίηση του χρόνου απόκρισης σε όλη τη διαδικασία τιμολόγησης.

Κατ’ αρχάς να πούμε ότι με τον όρο “ηλεκτρονική τιμολόγηση” εννοούμε την ανταλλαγή ηλεκτρονικών παραστατικών μεταξύ δύο οντοτήτων που συμμετέχουν σε μια εμπορική συναλλαγή (επιχειρήσεις, δημόσιοι φορείς, φυσικά πρόσωπα). Εκτός από τα τιμολόγια, η διαδικασία περιλαμβάνει και τα συνοδευτικά έγγραφα (χρεωστικά/πιστωτικά σημειώματα, εμβάσματα, εντολές αγοράς, όρους συναλλαγής κ.λπ.) τα οποία πλέον είναι σε ψηφιακή μορφή. Ξεκαθαρίζουμε ότι το ηλεκτρονικό τιμολόγιο δεν είναι ένα τιμολόγιο σε αρχείο PDF, αλλά ένα ειδικό ηλεκτρονικό αρχείο που διαθέτει συγκεκριμένη τυποποιημένη μορφή, η οποία επιτρέπει την αυτόματη και ηλεκτρονική επεξεργασία του, όπως έχει καθοριστεί επίσημα βάσει της οδηγίας 2014/55/EU. Το αρχείο αυτό περιέχει δεδομένα από τον προμηθευτή σε τέτοια μορφή ώστε να μπορεί να εισαχθεί στο Account Payable σύστημα του πελάτη, χωρίς να απαιτείται καμία χειροκίνητη εισαγωγή. Μπορεί φυσικά, να παίρνει – χωρίς αυτό να είναι υποχρεωτικό – μια μορφή που είναι εύκολα αναγνώσιμη από τους χρήστες όπως το PDF που αναφέραμε.

Ηλεκτρονική τιμολόγηση τώρα

Παρόλο που η ηλεκτρονική τιμολόγηση για τις B2C και B2B συναλλαγές αναμένεται να καταστεί υποχρεωτική από τον νόμο, η διαβίβαση των παραστατικών στην πλατφόρμα myDATA είναι ήδη υποχρεωτική για όλους! Το γεγονός και μόνο ότι η ηλεκτρονική τιμολόγηση μέσω πιστοποιημένου παρόχου, περιλαμβάνει και την αυτόματη, σε πραγματικό χρόνο διαβίβαση των παραστατικών στην πλατφόρμα myDATA, την καθιστά ουσιαστικά “υποχρεωτική”.

Με άλλα λόγια, εάν κανείς ακολουθήσει τις οδηγίες ώστε να είναι σύννομος, πρακτικά περνά την τιμολόγησή του στην ψηφιακή εποχή.

Επιπλέον, κάθε δημόσιος φορέας που συναλλάσσεται με μια ιδιωτική επιχείρηση είναι υποχρεωμένος να παραλαμβάνει ηλεκτρονικά τιμολόγια (B2G). Με την εισαγωγή του νέου συστήματος ηλεκτρονικής τιμολόγησης, το οποίο θα εφαρμοστεί σταδιακά σε όλους τους δημόσιους φορείς, όλες οι συμβάσεις και οι προμήθειες θα γίνονται με απόλυτη διαφάνεια. Επιπλέον, το κράτος θα μπορεί να παρακολουθεί ακριβώς πού κατευθύνονται τα κονδύλια του προϋπολογισμού.

Πλέον, γίνεται σαφές ότι όσες επιχειρήσεις δεν το έχουν κάνει ακόμα, θα πρέπει τώρα να υιοθετήσουν ένα σύστημα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης. Και για να το κάνουν θα πρέπει να επιλέξουν κάποιον πιστοποιημένο πάροχο, όπως η SOFTONE IMPACT.

Γιατί να επιλέξετε τη SOFTONE IMPACT

Η SOFTONE IMPACT, αποτελεί τη μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικής τιμολόγησης και αρχειοθέτησης. Είναι μία από τις πρώτες εταιρείες που έλαβαν πιστοποίηση καταλληλόλητας από την ΑΑΔΕ για την ηλεκτρονική διαβίβαση κάθε είδους παραστατικού πώλησης Β2Β, Β2C και Β2G. Με τον τρόπο αυτό, διασφαλίζει τη συμμόρφωση των επιχειρήσεων με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία αναφορικά με την έκδοση και αυθεντικοποίηση τιμολογίων και στοιχείων.

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν και άλλες εταιρείες που έχουν πιστοποιηθεί για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Η SOFTONE IMPACT όμως ξεχωρίζει. Ας δούμε γιατί:

  • Είναι πιστοποιημένη για κάθε είδους παραστατικά: B2B, B2C και B2G.
  • Συνεργάζεται απρόσκοπτα με οποιοδήποτε εμπορικό πρόγραμμα και ERP χρησιμοποιεί η επιχείρηση, αποστέλλοντας τα ηλεκτρονικά παραστατικά σε τελικούς λήπτες και την ΑΑΔΕ τη στιγμή της έκδοσής τους.
  • Αποτελεί το μοναδικό πάροχο που διαθέτει επίσημη πιστοποίηση από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου για τη δυνατότητα επεξεργασίας περισσοτέρων από 5.000.000 παραστατικών σε ωριαία βάση.
  • Προσφέρει καθετοποιημένες λύσεις σε επιχειρήσεις του χρηματοοικονομικού, του retail, του φαρμακευτικού, του κλάδου της φιλοξενίας, του κατασκευαστικού, του τεχνολογικού, αλλά και του κλάδου παροχής υπηρεσιών.

EINVOICING

Η υπηρεσία EINVOICING διαθέτει ISO, αποδεικνύοντας ότι η SOFTONE IMPACT πρωτοπορεί στον τομέα της ηλεκτρονικής τιμολόγησης, προσφέροντας λύσεις που πληρούν τα υψηλότερα διεθνή πρότυπα ποιότητας και αξιοπιστίας.

Συνδυάζοντας την ισχυρή τεχνογνωσία της SOFTONE IMPACT στο cloud με τις πλέον καινοτόμες τεχνολογίες, η πιστοποιημένη υπηρεσία EINVOICING εγγυάται τη real-time διασύνδεση με το σύστημα λογισμικού κάθε επιχείρησης και την πλατφόρμα myDATA, αποστέλλοντας ηλεκτρονικά παραστατικά σε τελικούς λήπτες και την ΑΑΔΕ, τη στιγμή ακριβώς της έκδοσής τους! Επιλέγοντας τη SOFTONE IMPACT, οι επιχειρήσεις διασφαλίζουν όχι μόνο την αποτελεσματικότητα και την ποιότητα των ηλεκτρονικών τους παραστατικών, αλλά και την πλήρη αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων της ψηφιακής εποχής.

Για περισσότερες πληροφορίες για τη λύση EINVOICING της SOFTONE IMPACT επισκεφθείτε το www.einvoicing.gr.