Εξοικονόμηση έως και 65% φέρνει το φυσικό αέριο κίνησης Fisikon, με τη ΔΕΠΑ να επεκτείνει το δίκτυο πρατηρίων, για να διευκολύνει όλο και περισσότερους οδηγούς.
Το φυσικό αέριο κίνησης (CNG), οικολογικό και ασφαλές προϊόν, είναι οικονομικότερο κατά περίπου 60% με 65% συγκριτικά με τη βενζίνη, 35% με 40% σε σχέση με το υγραέριο (LPG) και 25% με 35% έναντι του πετρελαίου.
Σύμφωνα με αξιόπιστους υπολογισμούς, με 10 ευρώ Fisikon οι οδηγοί Ι.Χ. διανύουν περίπου 300 χλμ., απόσταση σημαντικά μεγαλύτερη από εκείνη, που διανύουν οχήματα που κινούνται με ίδιας αξίας συμβατικά καύσιμα.
Το «καύσιμο της νέας εποχής», όπως το χαρακτηρίζει η ΔΕΠΑ, είναι ασφαλές, καθώς είναι ελαφρύτερο από τον αέρα (0,65%) και έτσι διαχέεται προς τα πάνω και δεν συγκεντρώνεται σε χαμηλά σημεία ενέχοντας κίνδυνο έκρηξης, όπως το υγραέριο (LPG). Το φυσικό αέριο κίνησης δεν είναι τοξικό και δεν μολύνει το νερό και το έδαφος, ενώ δεν είναι επικίνδυνο για την υγεία των ζωντανών οργανισμών.
Οι οδηγοί Ι.Χ. μπορούν πλέον να ανεφοδιάζονται με Fisikon σε πολύ περισσότερα σημεία. Λειτουργούν 14 πρατήρια FIsikon και άλλα 11 βρίσκονται στο στάδιο της κατασκευής. Επιπλέον, όλο και περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων παράγουν εργοστασιακά μοντέλα διπλού καυσίμου (CNG και βενζίνης) τόσο επιβατικά, όσο και επαγγελματικά. Οι οδηγοί μπορούν επίσης να απολαύσουν τα πλεονεκτήματα του CNG και με μετατροπή του βενζινοκινητήρα του οχήματός τους σε διπλού καυσίμου, ώστε να μπορούν να έχουν περισσότερα σημεία για τον ανεφοδιασμό των οχημάτων τους.
Είναι επίσης σημαντικό οι καταναλωτές να μη συγχέουν το φυσικό αέριο με το υγραέριο. Το CNG πωλείται σε κιλά, ενώ το LPG σε λίτρα. Ένα κιλό φυσικού αερίου ισοδυναμεί με 2 λίτρα υγραερίου.
Επιπλέον, το φυσικό αέριο κίνησης έχει περισσότερα οκτάνια (130) με το υγραέριο να έχει 105.Αυτό σημαίνει ότι το Fisikon συμβάλλει στην καλύτερη απόδοση και μείωση του θορύβου του κινητήρα, διατηρεί καθαρά τα μπουζί, δεν μπορεί να νοθευτεί, αφού παρέχεται κατευθείαν με αγωγούς στα πρατήρια, προσφέρει μεγαλύτερο διάστημα αλλαγής λαδιών, δεν διαβρώνει τους κυλίνδρους και τα μεταλλικά μέρη του κινητήρα και δίνει μεγάλη ροπή στις επιταχύνσεις.
Τέλος, το CNG είναι φθηνότερο, με βάση τις τιμές πώλησης, από το LPG και η «ψαλίδα» είναι της τάξης του 35% με 40%.