Ο ηθοποιός και παραγωγός Μπεν Στίλερ σχεδιάζει να λανσάρει ένα αναψυκτικό χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη με την ονομασία “Stiller’s”, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg.
Ο 59χρονος Νεοϋορκέζος βρίσκεται σε συζητήσεις για τη συγκέντρωση κεφαλαίων για το εγχείρημα, ανέφερε μία από τις πηγές, οι οποίες ζήτησαν να μην κατονομαστούν καθώς οι συζητήσεις παραμένουν εμπιστευτικές. Πάντως, τελικές αποφάσεις δεν έχουν ληφθεί ακόμη.
Ωστόσο, σύμφωνα με ιστότοπο που παρακολουθεί τις καταχωρίσεις του Γραφείου Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ, στην υπηρεσία έχει ήδη κατατεθεί από τον περασμένο Νοέμβριο μια αίτηση για κατοχύρωση εμπορικού σήματος για το “Stiller’s”, με την περιγραφή πως πρόκειται για φρουτώδες, ανθρακούχο αναψυκτικό.
Η ιστοσελίδα The Information ήταν η πρώτη που ανέφερε την κατοχύρωση του εμπορικού σήματος.

Προφανώς στις διαφημίσεις του νέου αναψυκτικού θα πρωταγωνιστήσει ο ίδιος ο Μπεν Στίλερ. Άλλωστε, το έχει κάνει και στο παρελθόν για λογαριασμό της Pepsi Co., όταν το 2023 πρωταγωνίστησε σε διαφήμιση που μεταδόθηκε στο Super Bowl για την προώθηση της Pepsi Zero Sugar.
O 59χρονος ηθοποιός έγινε γνωστός για τους ρόλους του, μεταξύ άλλων, στις ταινίες “Κάτι τρέχει με τη Μαίρη” (There’s Something About Mary), “Zoolander” και τη σειρά ταινιών “Night at the Museum”.
Ως παραγωγός και σκηνοθέτης, ο Στίλερ σημειώνει αυτή την περίοδο μεγάλη επιτυχία με τη σειρά “Severance” στο AppleTV+.
Ο Στίλερ διαθέτει ισχυρή παρουσία στα social media, με 5,3 εκατ. ακολούθους στο X (πρώην Twitter) και άλλα 2,1 εκατ. στο Instagram.
Η κυκλοφορία του “Stiller’s” έρχεται σε μια περίοδο άνθησης για τα πιο υγιεινά αναψυκτικά. Μόλις σήμερα η PepsiCo ανακοίνωσε την εξαγορά της prebiotic soda Poppi για 1,95 δισ. δολάρια. Αντίστοιχα, η Olipop, ανταγωνιστής της Poppi, συγκέντρωσε νέα χρηματοδότηση αξίας 1,85 δισ. δολαρίων τον Φεβρουάριο, ενώ η Coca-Cola λάνσαρε το δικό της prebiotic soda “Simply Pop”.
Τα prebiotics είναι ειδικές φυτικές ίνες που βοηθούν στην πέψη και αποτελούν βασικό συστατικό της νέας γενιάς αναψυκτικών.

Διάσημοι που επενδύουν στον κλάδο των ποτών
Τα τελευταία χρόνια όλο και μεγαλύτερος αριθμός διασήμων έχουν αξιοποιήσει τη φήμη τους για να δημιουργήσουν και να προωθήσουν δικά τους ποτά.
Από τα πιο επιτυχημένα παραδείγματα, με μεγάλη εμπορική επιτυχία, είναι ο Ράιαν Ρέινολντς με το Aviation Gin και ο Τζορτζ Κλούνεϊ με την Casamigos Tequila.

Άλλοι διάσημοι που έχουν επενδύσει στη βιομηχανία ποτών περιλαμβάνουν τους:
– Ντουέιν “The Rock” Τζόνσον, συνιδρυτή της ενεργειακής σειράς Zoa Energy
– Μπλέικ Λάιβλι, δημιουργό των Betty Buzz (αναψυκτικά) και Betty Booze (αλκοολούχα cocktails)
– Κέιτι Πέρι, συνιδρύτρια του De Soi, μιας σειράς μη αλκοολούχων απεριτίφ.
Με δεδομένο το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τα ποτά και αναψυκτικά με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, η νέα προσπάθεια του Στίλερ έχει μεγάλες πιθανότητες να κερδίσει μερίδιο στην αγορά.
Διαβάστε ακόμη
Ναυτιλία: Νέος συναγερμός μετά τις αμερικανικές επιδρομές κατά των Χούθι στην Υεμένη
Αναβάθμιση της Εθνικής Τράπεζας από τη Moody’s – Ένα βήμα πιο πάνω στην επενδυτική βαθμίδα (pic)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα