Την πρώτη του επώνυμη πιστωτική κάρτα παγκοσμίως, λανσάρει ο κινεζικός κολοσσός fast fashion Shein μέσω μιας συνεργασίας με τη μεξικανική fintech Stori. Οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους, διαφημίζοντας παράλληλα κινήσεις που θα βοηθήσουν και τις δύο να επεκταθούν στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία της Λατινικής Αμερικής.

Η κίνηση αυτή έχει ως στόχο να εντάξει περισσότερους Μεξικανούς στις αγορές με πιστωτική κάρτα,  καθώς και να προσελκύσει τους αγοραστές στον ιστότοπο της Shein.

Τα τελευταία χρόνια η Shein καταγράφει αλματώδη ανάπτυξη σε όλη τη Λατινική Αμερική, όπου η δημοτικότητά της έχει εκτιναχθεί. Ως εκ τούτου η εταιρεία, μελετά ήδη το ενδεχόμενο για την κατασκευή εργοστασίου στο Μεξικό και τη δημιουργία ενός δικτύου διανομής στην πρώτη αγορά της Βραζιλίας.

Η Shein αξίας 66 δισ. δολαρίων σε έναν γύρο συγκέντρωσης κεφαλαίων πέρυσι, έχει αναστατώσει τη βιομηχανία fast fashion με το μοντέλο χαμηλού κόστους και την ταχεία ανάπτυξή της.

Η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου του Μεξικού ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη στον κόσμο πέρυσι, σύμφωνα με μελέτη της Mexican Online Sales Association (AMVO), με λίγο περισσότερο από το 40% όλων των διαδικτυακών αγορών να είναι ρούχα.

Η πιστωτική κάρτα Shein θα προσφέρει πόντους για χρήση στον ιστότοπο με κάθε αγορά. Οι αγορές ρούχων στον ιστότοπο της Shein θα κερδίζουν διπλούς πόντους, ανέφεραν οι εταιρείες σε ανακοίνωσή τους.

Η Stori, μια fintech που προσφέρει υπηρεσίες όπως λογαριασμούς ταμιευτηρίου που παρέχουν αποδόσεις 15% και πιστωτικές κάρτες με σχεδόν συνολικά ποσοστά έγκρισης, έχει ήδη προσελκύσει 3 εκατομμύρια πελάτες στο Μεξικό τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Διαβάστε ακόμη

Πώς λειτουργεί η ασφάλιση του σκιώδους στόλου της Ρωσίας (γράφημα)

Cenergy Holdings: Η διπλή «ψήφος εμπιστοσύνης» στην Hellenic Cables μετά την ΑΜΚ

ΔΝΤ: Δημοσιονομική βόμβα $100 τρισ. απειλεί την παγκόσμια οικονομία (πίνακες)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα