Προκειμένου να συμμορφωθεί με τις κανονιστικές απαιτήσεις της ΕΕ, η Meta ανακοίνωσε τη μείωση κατά 40% της συνδρομής σε Facebook και Instagram χωρίς διαφημίσεις για τους χρήστες του μπλοκ.
Όπως ανέφερε η εταιρεία, θα προσφέρει επίσης στους χρήστες της ΕΕ πρόσβαση στο Facebook και το Instagram δωρεάν, εάν συμφωνούν να εμφανίζονται διαφημίσεις που βασίζονται σε περιορισμένο σύνολο δεδομένων χρηστών.
Η Meta κυκλοφόρησε αρχικά μια συνδρομητική υπηρεσία χωρίς διαφημίσεις για την ΕΕ τον Οκτώβριο του 2023 λόγω ενός κανονισμού της ΕΕ που αποσκοπούσε στον περιορισμό των αντιανταγωνιστικών πρακτικών από εταιρείες τεχνολογίας. Η συνδρομητική υπηρεσία τέθηκε επίσης σε ισχύ αφού οι περιφερειακές ρυθμιστικές αρχές επέβαλαν στην εταιρεία πρόστιμο άνω των 400 εκατομμυρίων δολαρίων για παραβίαση της νομοθεσίας της ΕΕ περί απορρήτου δεδομένων.
Η εταιρεία είπε ότι θα μειώσει την τιμή της μηνιαίας συνδρομητικής υπηρεσίας στην ΕΕ από 9,99 ευρώ σε 5,99 ευρώ για χρήστες επιτραπέζιων υπολογιστών και από 12,99 ευρώ σε 7,99 ευρώ για χρήστες iOS και Android.
Εάν οι χρήστες της ΕΕ επιλέξουν τη «λιγότερο εξατομικευμένη επιλογή» για δωρεάν πρόσβαση στο Facebook και το Instagram, θα βλέπουν διαφημίσεις που «μπορεί να είναι λιγότερο σχετικές με τα ενδιαφέροντα ενός ατόμου», ανέφερε η εταιρεία. Για αυτήν την έκδοση, η Meta είπε ότι θα εμφανίζει διαφημίσεις με βάση «ένα ελάχιστο σύνολο σημείων δεδομένων», συμπεριλαμβανομένων της ηλικίας, του φύλου, της τοποθεσίας των χρηστών και του τρόπου με τον οποίο αλληλεπιδρούν με τις διαφημίσεις.
Επιπλέον, οι χρήστες της ΕΕ που επιλέγουν τη δωρεάν επιλογή θα βλέπουν επίσης διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράβλεψης που έχουν σκοπό να «προσφέρουν αξία στους διαφημιστές», είπε ο Meta.
Διαβάστε ακόμη
Πώς θα δομήσουν οι τράπεζες την προσφορά χορηγήσεων το 2025
Ξεκινά το Gigabit Voucher που δίνει 200 ευρώ για Internet έως 1 Gbps
Τα τρία SOS που κλειδώνουν για τους συνταξιούχους
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα