Στην αγορά δύο υπό ναυπήγηση δεξαμενόπλοιων MR2 μεταφοράς πετρελαϊκών προϊόντων διπλού καυσίμου με δυνατότητα χρήσης και μεθανόλης προχώρησε η Laskaridis Shipping, μια παραδοσιακή εταιρεία χύδην φορτηγών και ψυγείων που ελέγχεται από τον Πάνο Λασκαρίδη. Είναι μεταφορικής ικανότητας 50.000-dwt το καθένα
Τα πλοία θα ταξιδεύουν με το σινιάλο της Lavinia Corp. Πρόκειται να παραδοθούν από τα ναυπηγεία Zhoushan Changhong Shipyard τον Οκτώβριο του 2025 και τον Απρίλιο του 2026.
Την αγορά επιβεβαίωσαν στο newmoney κύκλοι του ομίλου. Τα δύο δεξαμενόπλοια παραγγέλθηκαν αρχικά από την Pro Tanker – τον ναυτιλιακό βραχίονα της Zhoushan Changhong.
Η Lavinia διαθέτει στον στόλο της ένα μεταχειρισμένο δεξαμενόπλοιο MR2 που αγόρασε πριν από δύο χρόνια, καθώς και μικρά δεξαμενόπλοια που τα οποία εφοδιάζουν με καύσιμα τον στόλο ψυγείων της στο Νότιο Ατλαντικό.
Σύμφωνα με αναλυτές πρόκειται για μία κίνηση που υποδηλώνει τη πρόθεση του Πάνου Λασκαρίδη να επενδύσει σε βάθος χρόνου στον τομέα αυτόν ενδυναμώνοντας τηνπαρουσία του ομίλου.
Πριν από δύο χρόνια, η εταιρεία δημιούργησε ένα πιλοτικό πρόγραμμα με την Bureau Veritas για να δοκιμάσει ένα σύστημα κυψελών καυσίμου με μεθανόλη για την κάλυψη του συνόλου των ηλεκτρικών αναγκών του ultramax bulker Leonidas χωρητικότητας 64.000-dwt (κατασκευής 2017).
Τον Μάιο του 2024, η Lavinia ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να επεκτείνει το σύστημα σε οκτώ αδελφά πλοία.
Διαβάστε ακόμη
Ρεύμα: Ο χειμερινός φόρος στην ηλεκτροπαραγωγή και η σπαζοκεφαλιά των επιδοτήσεων
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα