Ενα ακόμη νεότευκτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, το Maran Gas Kimolos, που φέρει την ελληνική σημαία, εντάχθηκε στον επεκτεινόμενο στόλο της Maran Gas Maritime (MGM) του  Ομίλου Αγγελικούση.

Την Τρίτη, 10 Σεπτεμβρίου, η Hanwha παρέδωσε με επιτυχία το πλοίο με κλάση ABS στην MGM.

Το MG Kimolos είναι το πρώτο από μια σειρά 11 νεότευκτων πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου που έχει παραγγείλει ο Όμιλος και θα παραδοθούν σταδιακά μεταξύ 2024 και 2027.

Αυτή η τελευταία σειρά ενσωματώνει τις προδιαγραφές MEGI “Generation 3” της MGM, ενσωματώνοντας την εμπειρία από 13 πλοία που βρίσκονται ήδη σε υπηρεσία με το σύστημα πρόωσης MAN-MEGI, ένα εξελισσόμενο και συνεχώς βελτιούμενο σχέδιο.

Οι κινητήρες πρόωσης MAN-MEGI έχουν τη χαμηλότερη κατανάλωση αερίου και αμελητέο επίπεδο ολίσθησης μεθανίου μεταξύ όλων των διαθέσιμων κινητήρων διπλού καυσίμου LNG.

Σε συνδυασμό με βελτιώσεις στο σχεδιασμό, καθώς και με δοκιμασμένες και δοκιμασμένες συσκευές εξοικονόμησης ενέργειας, όπως γεννήτριες άξονα και συστήματα λίπανσης με αέρα, το αποτέλεσμα είναι ο πιο αποδοτικός και μελλοντικά ασφαλής σχεδιασμός πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου που κατασκευάζεται σήμερα, με σημαντικά πλεονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού όσον αφορά τις συνολικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.

Διαβάστε ακόμη

Μύκονος: Καμπάνα 995.000 ευρώ σε επιχειρηματία με 199 αδήλωτα «Airbnb»

Fraport Greece: Το νέο υψηλό των 36 εκατ. επιβατών φέτος στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια και οι νέες επενδύσεις

Απειλή για shutdown στις ΗΠΑ: Η Βουλή των Αντιπροσώπων δεν παρατείνει τον προϋπολογισμό

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα