Στο ναυπηγικό πρόγραμμα της QatarEnergy που προβλέπει έξι πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου Q-Max, αποφάσισε να επενδύσει η COSCO Shipping Energy Transportation μαζί με την ιαπωνική πλοιοκτήτρια εταιρεία Mitsui OSK Lines (ΜOL).
Η επένδυση των Κινέζων θα γίνει μέσω της θυγατρικής της Shanghai Cosco Shipping LNG Investment. Η CSET θα αποκτήσει το 50% των μετοχών της σε κάθε πλοίο που θα ανήκει το καθένα σε έξι μονοβάπορες εταιρείες το οποίες θα ιδρύσει στη Λιβερία η MOL.
Τα πλοία θα έχουν μεταφορική ικανότητα 271.000 κυβικών μέτρων και κοστίζουν συνολικά έχουν τιμή 2 δισ. δολάρια.
Τα νεότευκτα πλοία, θα εξυπηρετούν την QatarEnergy με μακροχρόνιες ναυλώσεις και θα κατασκευαστούν στις γιάρδες της Hudong Zhonghua Shipbuildig και η παράδοση τους προβλέπεται μεταξύ 2028 και 2031.
Εκτός από τα έξι νέα δεξαμενόπλοια, η Qatar Energy έδωσε τον περασμένο Απρίλιο άλλη μια παραγγελία στη Hudong Zhonghua για επιπλέον 18 πλοία Q-Max, αυξάνοντας το συνολικό αριθμό των εξαιρετικά μεγάλων πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου που παρήγγειλε σε 24.
Εννέα από τα 18 νέα πλοία έχουν ναυλωθεί από μεγάλους κινεζικούς κρατικούς πλοιοκτήτες. Μεταξύ αυτών δύο νεότευκτα εξασφάλισαν μακροχρόνιες ναυλώσεις από την China LNG Shipping – μια κοινοπραξία 50-50 μεταξύ της China Merchants και της Cosco Shipping.
Η Qatar Energy ανακοίνωσε μαζική επέκταση του στόλου με προβλεπόμενη παράδοση περισσότερων από 100 νεότευκτων πλοίων κατά τη διάρκεια της επόμενης δεκαετίας. Στόχος η εξυπηρέτηση της αυξανόμενης παραγωγής από το Κατάρ.
Διαβάστε ακόμη
Στο τραπέζι νέα νομοθετική παρέμβαση για τις τραπεζικές προμήθειες
Economist: Στο top 5 των κορυφαίων οικονομιών η Ελλάδα και το 2024 (πίνακας)
Τακτοποιήσεις για 15.000 ακίνητα των servicers και των τραπεζών
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα